Rozdział 1.

58 9 3
                                    

- Elisa! - krzykneła oburzona kobieta, wpadając do mojego pokoju.

- Czego znowu chcesz? - spytałam zirytowana, siadając na łóżku.

- Jakim ty tonem mówisz do mnie? -
Normalnym. Przewróciłam niezauważalnie oczami.

Nienawidzę tej kobiety. Nazywa się Amanda Walles i jest moją niezamężną ciotką od strony ojca. Moi rodzice umarli, gdy byłam mała. Pomyślicie - no cóż, zmarli, co w tym niezwykłego? Ano to, że to nie stało się z przyczyn naturalnych. Tylko z powodu Cieni - najgorszych stworów żyjących w Nocnym Mieście. Pożerają całego ciebie - duszę i ciało. Cały czas z nimi walczymy. Już niedługo stracimy siły by przetrwać.

- Słuchasz mnie wogóle?! - Głos ciotki przywrócił mnie do rzeczywistości.

- Tak, ciociu co mówiłaś?

- Dziecko, za 3 dni kończysz 18 lat! - Gestykulowała rękami, jakby waliła młotkiem mielone.

- No i co z tego? - spytałam, znudzona jej paplaniną.

Z kim ja żyje? Można powiedzieć że ostatnie trzy lata mineły jak za dotknięciem magicznej różdżki, co nie minęło zbyt daleko od prawdy.

Był piękny, ciepły dzień. Wybrałam się z moim ulubionym wierzchowcem na popołudniową przejażdżkę. Mijaliśmy dolinę Kłów (nazwa od dziwnie uzębionego poprzedniego właściciela), czasem galopem, czasem kłusem. Wyprawę można było uznać za udaną, gdyby Piorun nie spotkał na swojej drodze żmiję. Koń stanął na dęba zrzucając mnie z siodła, a ja na wskutek upadku i uderzenia w skroń (czego się dowiedziałam później) - pogrążyłam się w śpiączce.

Nie chcę już nigdy jeździć. Boję się, że to się może powtórzyć i mogę się tym razem nie obudzić.

- Elis, Elis, coś się stało? - spytała zaniepokojona Amanda. - Przepraszam, nie powinnam tak gwałtownie reagować.

- Może lepiej odpocznę.

- Okej. - Powiedziała już stojąc przy drzwiach. - Jak coś ci się będzie działo to krzycz.

Wyszła. Nareszcie. Wiem że to chamskie, ale wolałabym być sama.

Pow! 👊 Witajcie kochani, ja jestem NacpanaZelkami03, a to był pierwszy rozdzialik. 😊😊 Mam nadzieję, że się Wam spodobał!
No cóż jak na początek chyba nie jest źle 😂😂. Pamiętaj o motywującej gwiazdeczce i komku. Do następnego szczurki 😘😘😘😘😘

Nocne MiastoOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz