''hej. det er mig der er fortælleren jeg vil lede dig igennem historien om den forivrede pige, Isa , som bogen her handler om. husk vis disse tegn kommer '()' så er det mig der siger noget. nå lad os komme igang. ''
''Isa klokken er halv 7 nu skal du altså op! '' kalder mor nede fra stuen af. Isa ville ikke op hun var alt for træt. Jeg skal måske lige huske at nævne det er mandag morgen og som vi alle ved er det svært at stå om klokken lort mandag morgen. Isa skulle nå en bus der kørte kvart over 7 så hun skulle op i ordenlig tid.
Isa fik gjort alle sine ting, rede sengen, tage tøj på, børste tænder og hår, spise morgenmad og smører madpakken. hun havde stadig 5 minutter til hun skulle ud til bussen. hun tog sin mobil og gik på facebook. Der var ikke noget spænderne. overhoved.
''BUSTID'' råbte moren ude fra køkkenet, ''Ja ja'' svarede Isa med en irreterene stemme moren bad om en ordelig tone men Isa lyttede ikke.
''problembarn'' viskede moren for sig selv.
Isa viste godt at hendes mor syndtes hun var et problembarn men hun gjorde ikke noget ved det. for hun var et problembarn!
I skolen havde Isa det ikke specielt godt hun havde ondt i hovedet, men hun tænkte at det ikke var så slemt.
i løbet af dagen blev det være og hun begyndte at blive svimmel. flere spurte om hun var okay hun sagde at det gik fint.
midt i en time faldt hun. hun slog hovedet. men hun kom ikke op igen. hun var besvimet. der blev ringet hjem og efter en ambulance efter som hun ikke vågnede. da ambulancen kom sov hun stadig.
(lad os se hvad hun drømmer skal vi?)
''hvem er du'' spurgte en underlig stemme ''Isa?'' råbte de ''hvem er i? og hvor kender i mit navn fra? '' ''vi er dem der styre dig! hvad laver du her oppe?'' ''jeg besvimede i klassen. men hvem er i'' ''når ja, jeg er optimist, det her er triste, det her er, vrede, og det her er sultne.'' Isa var forivret. var hun inde i sig selv eller hvor var hun? (nu ved jeg jo hvor hun er. men jeg siger det ikke! :D)
___________________________________
hej læsere. jeg ved denne historie nok minder meget om filmen 'inderst inde' men jeg syndtes det er en god film og derfor bliver jeg inspireret.
-Cecilie
YOU ARE READING
sick in the moning
Fantasyen pige besvimer og kommer et sted hen og hun ved ikke hvordan hun kommer hjem. (prøver at få et nyt indlæg vær uge)