kapitel 3. brevene

6 0 0
                                    

hej Isa. tak for dit brev jeg har ikke så meget at sige til det men jeg tror på dig lige meget hvad! du skal vide at jeg også har oplevet noget i den stil men ikke så voldsomt. jeg savner at hænge ud sammen med dig. jeg savner at snakke med dig. jeg savner os, håber ikke du vil glemme mig!

-Din Caro.

Isa var selvfølgelig lidt skuffet over det lille brev. men hun var da også glad. hun undrede sig over at Caroline også havde oplevet det. måske kun måske hang de sammen og kunne mærke det den anden kunne mærke, måske kunne de fornemme når der var sket den anden noget.

hej Caro. jeg har undret mig over en ting. det med du også havde oplevet det som jeg har oplevet. måske hvis vi er gode kan vi se og fornemme hvor vi er henne og hvad der sker? håber at du vil skrive tilbage om din mening.

Isa var ikke sikre på at der ville komme et brev tilbage for hun kendte Caroline så godt at hun vidste at alt overtroisk var noget pjat! men ny når hun selv hade oplevet det, havde det så ændret sig?

hej Isa. selvfølgelig vil jeg skrive tilbage. jeg ved godt jeg har sagt at overnaturlige ting er noget pjat. men nu har jeg selv oplevet det og så videre. men jeg tror mere på det end dengang jeg boede i danmark! men til dit 'spørgsmål' jeg tror godt det kan lade sig gøre hvis nu der sker noget og du kan mærke det så skriv hvilken dag og klokkeslæt det var så kan jeg skrive det ned og se om det passer.

______________________________________

vil du have mere at vide så skal du bare læse næste kapitel af bogen, det er da ikke så svært, vel?


håber du/i kan lide bogen jeg bruger mit læsebånd på det (gider ikke læse) så giv meget gerne nogle kommentar om hvordan jeg kunne gøre det bedre eller om der er et helt special sted i godt kan lide.

-Cecilie 

sick in the moningWhere stories live. Discover now