◇◆◇◆◇ 14 zile până la Crăciun ◆◇◆◇◆
"Dragă Moşule, anul acesta promit să fie ultimul an în care îți scriu. Nu o să îți mai cer nimic de acum înainte dacă în acest an îmi vei îndeplini cea mai mare dorinţă a mea. Nu vreau bijuterii sau banii. Nu vreau reuşite în afaceri că doar o să le rezolvăm cumva. Nu îți cer, ca anul trecut, o zi cu părinții mei morţi. Nu îți cer ca la zece ani o vizită la bunici. Şi apropo de această dorinţă, au trecut cinsprezece ani de atunci şi nici acum nu mi-ai îndeplinit-o. Nu îți cer note mari ca în gimnazială şi nici colegi mai înţelegători ca în liceu...
De la începutul lunii m-am gândit la această dorinţă. La început nu credeam că o poţi îndeplinii, apoi mi-am amintit de căţelul de la 13ani. Poate că de data aceasta dorinţa mea e mult mai complexă, dar deja nu mai suport.
Moşule, Crăciunul acesta îți cer o persoană. O singură persoană. Poate o prietenă care să-mi fie precum o soră, poate un viitor logodnic. Nu contează, cert este că îmi doresc din suflet o persoană care să-mi fie alături. O persoană cu care să împart bucurii. O persoană care să-mi fie alături şi la greu. O persoană care să mă agreeze nu doar pentru contul de la bancă. O persoană care să mă iubească. O persoană pe care să o iubesc. Acea persoană care există pentru oricine. Acea persoană care e pusă de o parte pentru fiecare. Acea persoană care să fie la capătul firului de telefon. Acea persoană pe care să o pot suna şi să îi spun că ajung mai târziu acasă. Acea persoană specială care să îmi aducă zâmbetul pe buze când sunt deznădăjduită. Acea persoană care atunci când intră în casă să schimbe vremea afară. Acea persoană care să aducă soare...
Crezi că am şi eu pe cineva la fel cum au ceilalţi? Crezi că merit şi eu măcar atât? Promit să împart tot ce am. Promit să respect. Promit să îngrijesc. Promit să învăţ ce însemnă iubirea. Promit să iubesc... Cer prea mult? Sper că nu.
Crăciun fericit, Moşule. Salut-o şi pe doamna Crăciun.
Raysa Rain"
~~~
Dacă povestea are potenţial, şi voi, cititorilor, consideraţi că are rost să continui, voi lucra în continuare şi sper ca până de Crăciun să fie gata. E doar o idee scrisă anul trecut pe vremea asta... Cred că ar ieşi ceva frumos❤
CITEȘTI
Poveste de Crăciun
RomanceCrăiasa Zăpezii și un nepot al Moșului se întâlnesc întâmplător. Ce se întâmplă când cei doi se ciocnesc și mai că se iau la bătaie? Cum va reacționa nepotul Moșului când i se va spune că anul acesta va fi cadou? Cum vor decurge lucrurile între cei...