İlk röportajı @smtyldrm ile yaptık. Oldukça eğlenceliydi. Umarım siz de okurken eğlenirsiniz. :)
#Sizi tanıyalım.
Samet Yıldırım.
20.
Beykent Makine Mühendisliği.
Polisiye ve aksiyon dolu kitapları severim.
En sevdiğim gözüm sağ gözüm :D#Kitabınızı tanıyalım.
Ölümün Planı.
Öyle "Kitap yazmalıyım!" diyerek başlamadı bu serüven. Çok yakın bir arkadaşımla gezer iken "Bi' ölüm olsa, bununla konuşan bir de adam olsa..." diye düşünürken bir anda bilinçaltımın bana "Polisiye yaz!" diyerek yazdırdığı bir hikaye. 2015'in soğuk Kasım aylarında başladığım bu hikayeyi 32 bölüme kadarak yazdıktan sonra tabii yine okuttum okuyuculara. Bir gün aldığım eleştiri üzere en baştan yazmaya başladım hikayeyi.
Eleştiri de şöyleydi: "Kitabın kurgusu güzel, lakin betimleme desen yok. Hadi onu geçtim. Mantık hatalarıyla dolu kitap."Ve ben de bu eleştiriyi aldığım gece uzun uzun düşünüp kitabı en baştan yazmaya karar verdim. Silmekle baştan başlamak arasında kaldım. Çünkü yapılan eleştiri köküne kadar doğruydu. Moral bozmayıp 2016 Eylül gibi düzenlemeye başladım kitabı. Polis memurlarıyla konuştum, avukatlar aradım, psikoloji forumlarına katıldım. Akıl hastanesini arayıp bilgi istemek gibi bir çılgınlık da yaptıktan sonra sonunda buldum aradığım cevapları. Tabii akıl hastanesindeki zeki sekreterin bilgi vermemesine rağmen. Bir roman yazacak, ya da şiir... Her ne olursa olsun. İnsan hayallerinden vazgeçmemeli. Şuan kitabım çok mu iyi yerlerde, değil. Ama devam etmeseydim ne kendimi geliştirirdim azcık, ne de kendime gelirdim. Vesselam.
Tanıtım
Gizem gerilim #39 - 29.10.2016
Macera #28 - 08.12.2016
Adnan Albay cinayetiyle başlayan bir macera...
Çünkü o asla inanmadı intihar olduğuna. Her gün topunun kaçtığı bahçeye bu sefer bir cinayet soruşturması için girmek...
Albayın önüne bırakılan bir intihar mektubu... Güya görevini yerine getiremeyip bastı tetiğe. Seri bir cinayetti bu. Fakat Adnan Albay... Bu cinayetin son kurbanı.Babamı yıllar önce bir trafik kazasında kaybetmiştim. İşte o kaza gününe dayanan seri cinayetler... Otuz yıl boyunca cinayet işleyen bir seri katil... Kapanmış dosyalar...
Üzerleri tozlanmış, unutulmaya yüz tutmuş, açıldığında bedeli ağır olacak cinayet dosyaları...
Ben açmıştım o dosyaları. Tozunu silmiştim. Çevirdiğim her sayfada bir cinayeti tarihe gömerken, açtığım her sayfada yeni cinayetler türüyordu. Ama elime geçirdiklerim katil olmadı hiç. Katil oldum. Aslında geride bıraktığım her sayfadaki maktuller, ardımda bıraktığım, kanı elime bulaşan cesetlerdi. Ve ölümle yaptığım bir anlaşma, bir plan...'Ölüm, sevdiğim kadını bırakırsam eğer; babama gittiğin gibi bana da geleceksin!'
"Kimse ölümle plan yapmaz ki. Ben yaptım. Bedeli ağır oldu ama... Yaptım."
#Gruplarda takılmadığınızda ne hissediyorsunuz?
Wattpad dünyasından bi haber.
#Bir büyücü çıkıp kitabınızı gerçekleştireceğini söylese ne yaparsınız?
Maalesef ki kabul edemem. Karakterleri gerçekleştirirse hikayeyi gerçekleştirmesin. Bir insanın bu kadar bela, başına gelmemeli. O kadar acı çekmemeli bizim Baki.
#Wattpad uygulaması kaldırılsa ne hissedersiniz?
Biraz moralim bozulabilir tabii. Ama önemli olan hikayelerin devamlılığı. Hikayeleri word dosyalarında muhafaza etmek lazım.
#Bölümü yazdıktan sonra saçma bulduğunuz kısımlar oluyor mu?
Kitabı düzenlemeye aldığımda , kitabı ne kadar saçma yazdığımı düşünmüştüm. Oluyor haliyle.
#Sizce bir kurgu mutlu-mutsuz nasıl bitmeli?
Ben buna pek karar veremiyorum. Okuduğum İstanbul Hatırası (Ahmet Ümit) çok kötü bitirmişti. Fakat yazar öyle bir anlatmış ki hikayenin zevkini her türlü alıyorsunuz. Öte yandan mutlu biten hikayeler de var fakat o kadar iyi anlatılmıyor. Daha çok hikayenin anlatışı beni kendine bağlıyor. Ama tabi ben mutsuz bitmesinden yanayım. :D Eğer başka bir şıkkımız yoksa tabi.
#Son olarak eklemek istediğiniz bir şey var mı?
Yok, çok sağol :)
#Katıldığınız için teşekkürler...
Arkadaşlar sizden ricam yorum yapmanız ve vote vermeniz. Bir de buradaki kitaplara şans verirseniz çok güzel olur.
Okuduğunuz için teşekkürler. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WATTPAD YAZAR RÖPORTAJLARI-2
General FictionKaldığımız yerden devam ediyoruz. Röportajlara tam gaz devam.