(Presupusa convorbirea ce va avea loc intre Lily si Zayn in engleza,o voi scrie in romana...si as aprecia daca ati lasa un com, asa ca parere de inceput, stiu ca nu e mult, dar ar ajuta..mersi:-D)
-Deci,...tu..... esti Zayn?
-Da, eu sunt ....si acum mi-as dori sa nu fiu, Care e pretul celebritatii? Am fost rapit si acum, ei bine acum nici nu stiu unde ma aflu, stiu doar ca m-au adormit si ca probabil de ceva zile am tot venit cu masina pt ca ma simt ca un bustean de teapan.
-Ei bine, esti in Romania,Cluj mai exact...adica in apropiere...si nu sti cine sunt rapitorii, adica nu i-ai recunosc inainte de ...
-Ba da, eram la baie in mall si doi tipi pe care i-am mai vazut alaturi de o echipa rivala noua, au venit si m-au prins, am dat si eu cu pumnii, dar in zadar....mi-au luat telefonul, banii si am ramas doar cu hainele de pe mine....intr-o astfel de situatie si baietii plang
Statea rezemat de gardul unei case si cateva lacrimi i se prelingeau pe obrazul care probabil nu mai fusese barbierit de cateva zile...cu toare astea, inca aratand foarte bine.
-Stai linistit, toate au o rez....olvare
-Tu nu intelegi? ?nu vezi in ce situatie sunt? nu am bani nici de mancare, dapai sa ma cazez la un hotel...sunt in comuna asta primitiva, departe de societate, cand eu ar trebui sa fiu in Londra, la repetitii pentru ca peste o saptamana plecam in turneu...
-Imi pare rau, credeam ca te pot ajuta...
Imi iau geanta si dau sa plec...
-Hei, ce faci? ma lasi aici singur? nu iti pasa de mine?
-Daca tot ai intrebat, nu sunt eu mare fana deci...faci cum vrei, plus ca eu nu am un hotel unde sa te cazez, mai ales aici in "comuna asta primitiva"
-Uite, imi pare rrr..rau , ce ai zice daca o luam de la inceput?
-Fie !
-Ma numesc Zayn, vin din Londra...si iti multumesc ca m-ai ajutat cu bandajele...tu cum te numesti?
-Ti-am mai spus o data, nu ai putut retine?
-De parca tu nu stiai cum ma cheama..
-Bine, bine sunt Lily si am 18 ani, clasa a12a si locuiesc la cateva case diatanta...
-Incantat de cunostinta,Lil
-Ce zici, ai vrea sa iti fac turul acestei "comune primitive" ca sa mai uiti de intamplarea nefericita carr ti s-a intamplat?
-Da...suna minunat, dar sti ce ar merge si mai bine? ceva de mancare, dupa cum ti-am spus...de 2 zile nu-mi amintesc sa mai fi mancat ceva...era marti seara cand eram in mall acum e.. ce e azi?
-Vineri, deci maine e weekend si avem timp destul sa iti prezint zona si vom lua ceva de mancare de pe drum, am ceva bani la mine
-Perfect...incotro?
-Urmeaza-ma !
(Va place? o scurta parere daca puteti)
CITEȘTI
Răpirea
AdventureCe se intampla cand celebrul cantaret Zayn Malik, din trupa One direction este rapit si "abandonat" in suburbia unui oras, departe de tara lui, fara bani, haine sau telefon...Doar citind veti afla...continuarea