son zamanlarda ortada dolanan Jaymi ve nişanlısı Olly için derin bir araştırma(Belki fazla derin bulmayacaksınız) yaptım işte tam çeviremediğim(daha doğrusu google'dan çevirdiğim)birkaç araştırma Burda diğer boyband'lere laf ediyor onedenle hepinizden şimdiden özürdilerim "Duygusal ve eğlenceli Sinir bozucu," J X Factor ilk tur boyband ilk konserini olurken tanımlamak için kullandığı Birliği'nden sözler Jaymi Hensley vardır. Yoğun talep nedeniyle, Aralık ayında iki kez Manchester'ın o2 Apollo durur bir tur. "Biz başka bir grup kötü bir çocuk olabilir Eğer emin One Direction adlı Wanted veya Harry Styles Max olması gerekir." Bu haftaki böyle Robbie Williams, Jason Derulo ve Little Mix gibi manşet eylemleri yanında görünmesine rağmen Jingle Ball , Jaymi yolda yalnız gidiyor gibi bir şey yok itiraf ediyor. "Bu Robbie ile sahneyi paylaşmak için şaşırtıcı olacak - biz geçen yıl X Factor tanıştım ve o bize çok güzeldi ve bize iyi tavsiyeler verdi Ama herkes kendi tur olmak sadece bize orada görmek için. inanılmaz bir duygu. Çok mübarek ve şanslı hissediyorum. " , X Factor elenen geç 2012 yılında eşcinsel olarak çıkan uzun süreli erkek arkadaşı Olly Marmon öneren ve daha sonra 2013 yılında turneye çıkmadan itibaren, iyi kurulmuş bir vokal akorları çocuk için yoğun bir 12 ay oldu crooner. Sadece Jaymi grup ödülü de en iyi şarkıcı kabul etmek çok mütevazı. O yerine sadece 'gay' üye olurdum. "Her boyband sağ eşcinsel biri mi var?" diye gülüyor. Ve geri kalanı için olduğu gibi? "Josh birini iyi görünümlü yanan, JJ şakacı ve George sevimli biridir. Hiçbir kötü çocuk ne yazık ki ama biz başka bir grup kötü bir çocuk olabilir eğer One Wanted veya Harry Styles Max olurdu emin Yön. " Bu sektörde birçok mücadele müzisyen tüyleri karıştırdı ki bu sözde X Factor etkisi var, ama bir Jaymi şiddetle savunur. "Bu saçmalık Eğer yeterince iyi iseniz cumartesi, Lady Gaga ya da Emeli Sande, Wanted bak ya X Factor gibi gösteriler olmadan yapacaktır -.. Bir TV programında olmadan tüm derece başarılı sanatçılar. "Müzik sektöründe başarı ve çok az para için sınırlı yer vardır. Yıllardır denedim ve benim nihai rota bana bir sanatçının daha az yapmaz. Plus One Direction tüm zamanların en büyük grubuyuz, olmaz unutma. Beatles daha büyük. Bu bir gerçektir. " Düğün planları gelince? "Bu geziye süre planlamak gerçekten zor ama biz Ocak düzgün başlatmak için gidiyoruz. Ben Sex and the City filmi 2 büyük eşcinsel düğün vizyonları var. Ben gibi Single Ladies şarkı Liza Minelli isterdim filmde. Noel'den kadar kampa kadar olacak, bu kesin. " Jaymi groomzilla moduna tam geçmeden önce, Manchester taraftarları aslında onu potansiyel erkeklere Canal Street takılmak onun favori Manchester bu ay mekanları yapmak kolaçan bulabilirsiniz ve orada sık sık tavuk partilerin egemenliği rağmen, tüm Jaymi ilgilendiren bir şey değil. "Ben herhangi bir güçlük alamadım çünkü Manchester travestiler ve kabare vardır. Gay Village insanların her türlü için popüler hale geldi GAY ve ben bunun adını hatırlayamıyorum bu başka bir yere gidiyor. Ve sürece Seviyorum insanlar bizim sahne saygı gibi, onunla bir sorunum yok. Biz tavuk partiler ostracise için ikiyüzlü olurdu bu yüzden eşit olması için mücadele ettik. Ben Manchester seviyorum. " Buda başka bir kaynaktan.... Union J gay grup üyesi Jaymi Hensley 2015 yılında onun uzun süre ortağı evlenmek planlıyor. O, 2010 yılında evlilik onun erkek arkadaşı Olly marmon elini sordum ve onlar sonunda birlikte koridorda yürümeye hazır olduğuna inanmaktadır. Ayna , 'erken 2015 yılında düğün çanları var olacak' dedi nerede, Claire'in Cadılar Bayramı partisinde Hensley ile yakaladı. Eski 23 yaşındaki X Factor yarışmacı dört yıl boyunca onun ortağı ile çıkıyor. Hensley düğün onun en iyi erkek olarak Union J soluklanmak planı yok. '- Kardeşimin benim en iyi dostum Onlar benim en iyi erkek değilsin'. Genç yıldız resmen bir röportajda gay çıktı Güneş'in geçen yıl. Onun reality TV show hocası Louis Walsh konuştu, müdür o 'oldukça iyi formüle uyan' diye bir gay üyesi yok yöneten iki büyük boybands dışarı dedi. 'Her boyband eşcinsel bir tane var!' Ve Louis sadece "Yap şunu Hensley!" dedi. Her neyse Union J ile ilgili bir diğer şok oluşum ise Hamblet'ın baba olacağı İngiliz grubu Union J'in yakışıklı üyesi JJ Hamblett model sevgilisi Caterina Lopez'den bebek bekliyor! Çift bu güzel haberi hayranlarıyla sosyal medya üzerinden bebeklerinin 3D sonogram fotoğraflarını paylaşarak açıkladılar! 25 yaşındaki yakışıklı şarkıcı duyuruyu Twitter hesabından hayranlarıyla paylaştı. Millet, ilk olarak bazı büyük haberlerim olduğunu bilmenizi istiyorum... Baba oluyorum..... :):) Kız arkadaşım ve ben çok heyecanlıyız. Çocuklar (gruptakiler) amca olmak için sabırsızlanıyor! Şimdiden bebeğin isminin ne olacağını düşünüyorlar :) Ayrıca grubun diğer üyeleri de grup arkadaşlarını tebrik etmeyi ihmal etmedi! Josh Cuthbert: "Merhaba, benim adım 'Josh Amca'...... Bana kısaca 'Amca' de. hehe! Seni seviyorum kardeşim" Jaymi Hensley: Tebrikler JJ ve Cat. Amca oluyorum *çığlık* George Shelley: Kardeşim seninle gurur duyuyorum. En muhteşem baba olacaksın! Bebeğe gitar öğretmek için sabırsızlanıyorum! Bekliyorum... BEBEK BEZİ!