TIT..TIT..TIT.TIT
bunyi mesin penyambung hayat manusia(?)dikala itu park yeo hi sedang menangis kenangkan kawan baiknya sedang berperang nyawa(?).
"tae,bangun la.aku nk tengok kau senyum buat lawak apa semua tu lagi.taee.aku merayu please bangunn.aku nak sangat cakap yang..aku dah mula suka kan kau.taee bangun laaa." rintih yeo hi sambil memengang erat tangan taehyung dan berharap dia akan bangun dari koma.
//flashback//
'yeo hi,kau balik dulu tau dengan sana.aku ada tertinggal sesuatu dekat sekolah dan tu untuk kau sebenarnya hahaha'kata taehyung.
'aku teman kau lah.aku tak tahu kenapa aku rasa tak sedap hati'kata yeo hi dengan nada risau akn kawan baiknya.
'alahhh.kau tak perlu risau lah pasal aku. aku kuat la.bukn mcm kau lembik ahahaha'kata taehyung sambil tepuk bahu yeo hi.
'hmm.oklah.klau ada apa apa call tau aku'balas yeo hi.
taehyung terus berlari ke sekolah mereka balik sambl mengangkat tanda okay(👌)
'sana.aku tetap rasa tak sedap hati pasal tae.'kata yeo hi sambil mengenggam
tangannya.'alah kau jangan risau lah.dia mesti okayy tuh'balas sana untuk tenangkan sepupunya.
'hmmm okay'bals yeo hi pendek.
BUMMMMM.
'bunyi apa tu weh.aku dengar macam berlanggar je'cakap sana.
'TAEHYUNGG!'yeo hi terus berlari menuju ke sekolah untuk lihat keadaan tae.
anggapan dia betul.taehyung dilanggar lari di depan sekolahnya.
'taehyung,apa jadi ni!SANA CALL AMBULANS CEPAT'
'baik'
//end flashback//
tiba tiba tangan taehyung bergerak seakan akn dia sudah sedar dari koma seminggu lebih.
'ehh tae jari kau gerak ke nihhh?!.DOKTOR!'jerit yeo hi.
doktor segera meng check(?) taehyung.dan dia sudah sedar.
'yeo ha.aku nk minta maaf sebab..'
belum sempat taehyung habiskan kata katanya yeo hi sudah memotong.
'shhh.kau kena rehat.takpe .aku tunggu kau'bals yeo hi.
'yeo,aku nk ckp benda ni.dah lama aku pendam perasaan kat kau sebenarnya.aku..aku suka kan kau'kata taehyung dengan perlahan tetapi dapat didengari yeo hi.
'aaa.kkuu.pon.sssuka kan. .kkau jugak'bals yeo hi gapap sambil merenung ke lantai.
malu untuk bersemuka dengan taehyung
taehyung senyum.
'tapi aku tak rasa aku boleh jadikan kau aku punya sbb aku dah tak lama yeo'kata kata tae cukup buatkan yeo sebakk
'kau kenaaa kuatt taehyung'yeo hi memberi semangat untuk taehyung segera pulih.
'yeohi-shi.maafkan aku .aku tak boleh buatkan aku ni first kiss kau.aku minta maaf.'sayu tae cakp
'takkk.kau kena janji kau kena sembuh dan hidup dengan aku.tak kira.aku nak jugak'blas yeo hi sambil menggengam tangan tae erat
'aku tak nak kehilangan kau'sayu yeo hi kata.
'yeohi-shi.aku nak tidur laaaa.'blas tae
'tae.aku taknak kau mati kau kena janji kau kena hidup'raung yeo hi.
'apa kau merepek nih aku nak tidur lah.aku penat nih'
'ohhh okayy janji dengan aku kau kena hidup'kata yeo hi
'yelah yelah.aku nk cakap aku sayang kau sesangat than myself.jaga diri tau.muahh'balas taehyung dan kemudian dia terlelap
TTTTTTIIIIIIIIIITTTTTTTT
ya,dia tipu aku .
dia kata dia akan hidup tapi..'sampai hati kau kan tae buat aku cemni.sampai hati.aku akan sayang cinta kau sampai bila bilaaa.muahhh.tiada siapa boleh ganti tempat kau dekat hati aku'kata yeo hi menangis sambil usap pipi gebu taehyung lalu memeluknya..
-the end-
ok.disini author nk cakap maaf sbb sad ending.author pon masih neebie dlm buat ff malay.so saya dengan serendag hati memohon maaf klau this fanfic x mengikut citarasa korang.
joesonghabnidaa~~~
saranghae,
aehnies
YOU ARE READING
love you until my last breathe(tAEHYUNG BTS)
Fanfiction"Aku akan sayang cinta kau dalam diam until my last breathe,my sweetheart:')"