SAGOPA KAJMER

7 2 0
                                    


güne bir üstad ile başlamak istedim...

*Yalanlara radar olsan neye yarar, zararın dönüşü kârın el mi sallar? Batan güneş yine doğar.

*Zorla güldü âmâlar ağlamak mı ayıp?

*Tasanın etrafında gezgin olmuş insanlar kısacık molalarda tanıdılar mutluluk denen kelimeyi.

*Dayanacağın bir duvarın yoksa ör hadi, kuvvete dayanamayan adalet aciz, adalete dayanamayan kuvvet zalimdir.

*Birikimlerimiz kısıtlı, arzularımızın ışığı,egoizme yansıdı, ya da kısıtladık insancıl yanımızı, tokatladık karanlığa mum yakanları.

*İyi şansın peşinde kovalayanlar yakaladıklarında bırakmayacaklar bu kesin.

*Kokuşmuş ruh leşlerinize ruh eşimle ısırık attım, neyse kaderin çıksın falın.

*Benden bir dirhem sevgi çalamadı hasım.

*Sıkı ve zor bir yaşSadece yazılanı içinde yuvarlanan bir çenem olduğundan hastalıklı ve bulaşıcı bu nazım.

*Rabbın nefesi rüzgâr olmuş ben onunla sonsuza eserim.

*Cevapların olmalı,çünkü sorularım vardı !... Her kekelediğinde yalan sinyallerin yandı.

*Şimşek çakışı misali beş saniyelik gelip geçendi ağlamacıkların.

*Patakla ruhumun karamsar çocuklarını.. Al elinden şekerli elmalarını..

*Ben nakit bir sevgiyim,karşılıksız hediyeyim,susuz bir bedeviyim..

*En zor anda bir devadır hoş sesin,kendinle utanmadan konuş!...

*Yüz pSadece yazılanı opattan birinin açık kaşı...

*Çocukken çizdiğim resimlerde iki kuşa selam eden güneş vardı...

*Ruh halime egoist pSadece yazılanı olojilerinizi aşılamaktasınız neden?

*İlk sigarayla merhabalaşmamda kendimi kabile reisi sanmıştım.

*Yazdıklarımın hepsini kaderden çaldım.

*Rüyalarımdaki işaretlerle güne üzgün başladım.

*orkularımı istemeden besledim.

*Kimlik krizi geçirenlere dualar ettim.

*Tanıdığım beş kişiden dördü bana aynı soruyu sorar.
Bunca varlığın rahatlığında neden Sagopa karamsar?
Ne bileyim ben life goes on ....

*Çığlıkların hakimiyetindeki bu haykırışlar aleminde, kaç dizeyle tanımı yapılacaktır mutluluk senaryolarının?

*Benim modum nedir? Salla durum ne olursa olsun.


Arkadaşlar umarım bu kadar yeterli olur ama gerçekten sagopa kajmerin bütün şarkılarını öneririm çok iyi ve sesi güzel olan bir rapçi var karşınızda.

Türkçe Rap SözleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin