Ados

9 1 0
                                    


Ados çok sevilen ve dinlenen bir rapçi olarak bilinir. Yaptığı "Gri"şarkısı seviliyor. Bazen youtube deki yorumların çoğunu okuyorumda bir kişi "Aleyna Tilkinin saçma şarkısı beğeniliyorda Adosun bu şarkısı nasıl beğenilmiyor ya anlamıyorum." Şimdi arkadaşlar doğru bir şey. :D :D 

*Kimin bu rüyalar hiç bilmiyorum sahiden de ben hiç rüya görmez idim nasıl olurda uyanamam.

*Denize mavi desende şeffaftır ya aslında, yarını beklemekte benim için bu kadar saçma.

*Yanlız olmak kader değilde lanet yanlız olmanın sayıyla ilgisi yok, fark et.

*Benimde canım var dediçe eksilir ya candan sımsıkı tutunundukça düşersin ya rüyalardan.

*Susmak erdem olsaydı konuşmazdı duvarlar.

*Bu gün sana bir söz verip bu gün kendimden geçiyorum, dünya beni yutmadıkça seni asla bırakmam!

*Gel gidelim çocukluğum bu diyar bize huzur bırakmadı.

*Bir adam  nasıl boğar çıplak elleriyle tüm imkansızı, hemde karşılamışken bi ton vicdansız.

*Bilirimki pişmanlık en büyük yokluk bana, o yüzden sonunu görmek istedim sardım başa.

*Gidenin çaresi yok kalanları boşver.

*Çayımın dem süresince sönmezse sigaram, Buna güzel bir hayat derdim. Şans yanımızda o zaman.

*Ah şu ellerim tırmanıyor sandı gökleri  oysa diplere doğru kazdık ses etmedi.

*Sen yağmuru eversin diye çok ıslandım.

*Gülümse çükü başka hiçbir bokun yok.

*Patlamış dudaklarında benim ağzım bir kere bile kalmadı.

*Benide götürün o gemide, Daha batmaz ölümün adı tenimde.

Umarım bu kadar yeterdir....

"Arkdaşlar mclerin gerçek adlarını yazacağım. Son 1 bölüm filan kalınca filan yazarım büyük ihtimal.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 24, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Türkçe Rap SözleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin