Lisenin ilk başları. Biri çıkıyor karşına senin gözlerinin içi parlıyor hani diyorlar ya midemde kelebekler uçuyor diye tam da oyle bi his oluyor içinde belli bir sure sonra onu gördüğünde heyecanlanıyorsun istemsizce sebepsiz yere gülüyorsun mutlu oluyorsun yani aşık oluyorsun onu seviyorsun. Gururu bi kenara bırakıp itiraf ediyorsun onu sevdiğini oda buna tam anlamıyla karşılık vermese de seninle çıkmayı kabul ediyor. Onun her dediğini yapıyorsun kimseye söyleme diyor söylemiyorsun onu yap buraya gel diyor oraya gidiyorsun sonra başka birini sevdiğini öğreniyorsun. Güven yok oluyor. Bi gün karşına piskopatin biri çıkıyor ve tüm hayatın yerle bir oluyor. Düşünsene daha kaç yaşındasın ve biri tarafından rahatsız ediliyorsun yolda yürüyosun tek başına. Etrafta kimse yok ve o çıkıyor karşına arabasiyla önüne geçiyor zorla bindirmeye çalışıyor kimse yok bağırsan kimse duymaz kimse yardım etmez sonra anlık bi hareketle ordan kurtuluyorsun çünkü heran sana bişey yapabilir korkusu var içinde. Okula gidiyorsun sen o anın etkisinden kurtulamadan bir sürü ses beyninin içini yiyen bağırmalar en yakınına anlatiosun yaşadığını sonra öğretmenlerine anlatiosun annen baban geliyor polis geliyor baban bi köşede öylece duruyor annen ağlıyor kizim diye sen susuyorsun bisey diyemiyorsun sonra herkesin ağzında o soru sana bişey yaptı mı... Yok diyorsun ama neye dayanarak diyorsun bilmiyorsun. Çıkıyorsun oradan gidiyosun polislerle bi odaya alıyorlar seni anlatıyorsun herşeyi bi sure sonra mahkeme oluyor hiç gitmediğin hiç bilmediğin bir ortam tanımadığın kişilerin suçlarını görüyorsun o salondan elleri bağlı bi şekilde çıktıklarını görüyorsun sonra sen giriyosun o salona bi köşede sen bi köşede o insan arkanda ailen karşında hakim. Başlıyorsun ailenin yanında herşeyi anlatmaya onlar soruyorlar sen cevapliyorsun o iğrenç sorulara babanın yanında cevap veriyorsun güvenin iyice yok oluyor aradan aylar geçiyor birini seviyosun güveniyorsun seninle birlikteyken başkasiyla nişanlanıyor hani başkasiyla çıksa neyse o kadar ağır olmaz ama nişanlanıyor evliliğe adım atiyo ama seninle değil bi başkasiyla ortada kalıyorsun elinden bişey gelmiyor sadece susuyorsun. O güven denen duygu mu neyse bida olmuyor güvenemiyorsun bir daha kimseye. inanamiyosun hiç bir insana belki tekrar birini sevebilirsin seversin ama güvenemezsin bunlardan sonra güvenmek için zaman gerekir.