Lucidní snění - Co to je ?

421 25 4
                                    

Lucidní snění (bdělý, vědomý spánek) je pojmenování pro stav, kdy si  člověk uvědomí, že sní a to mu dá možnost se ve svém snu vědomě a bez omezení (záleží na jednotlivých dispozicích) pohybovat či ho měnit. Zjednodušeně řečeno jde o „probuzení ve snu". Užívá se i zkratka „LD" - z  Lucid Dreaming.

Nejspíš si říkáte : Co znamená vlastně to probuzení ve snu ?

Ano, zní to trochu paranormálně, ale jedná se o ovládání svého vlastního snu. Sen si můžete vytvořit, ovládat ho, upravovat, přidávat postavy a odebírat je.. něco jako kdyby jste byli stvořitelé vlastního světa, kde je vše možné.

Lucidní snění se zkoumá, ač má vlastně jednoduchou pointu. Stává se většinou u lidí s rozvinutou představivostí. Pokud jste hodně kreativní člověk a máte fakt velkou fantazii, je možné, že tuhle "superschopnost" ovládáte.

Člověk si představuje cokoliv si zamane a to se převede do formy snu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Člověk si představuje cokoliv si zamane a to se převede do formy snu. Lucidní snění funguje po celou dobu, co udržujete mozek v aktivitě. Pokud chcete toto snění zažívat musíte trénovat svůj mozek. Ti co dokáží provést tuto formu snění udržují mozek ve stavu mezi spánkem a aktivitou.

Sen nevidíte přesně. Je obvykle matný a spíše v něm přesněji vidíte to, na co soustředíte svojí představivost víc. Tedy tak to funguje alespoň u mě. Sen vidím, ale je těžké udržet ho plynule. Stává se, že se mi i některé sekce snu opakují 2x, ale nepřesně, vždy se v nich něco změní.

Lucidní snění |dokončená příručka|Kde žijí příběhy. Začni objevovat