1. rész Ahogy minden elkezdődött

270 15 8
                                    

Elgondolkodtál már azon mi okozza a havat? És miért lesznek jégcsapok? Van rá magyarázat. Először is, nem mi, hanem KI okozza. Ezt a valakit Dérkisasszonynak hívják. Havat fúj, fagyasztani tud, hóviharokat okoz és még sorolhatnám a képességeit. De valamikor még egy teljesen átlagos lány volt. Mert még nem tudta akkor, hogy kiválasztott és a tél királynője lesz. Most elmeséljük Dérkisasszony történetét...

(Izabella szemszöge)

Sziasztok! Izabella vagyok. Imádom a telet. Van egy 5 éves kishúgom. Hetedikes vagyok egy teljesen átlagos élettel. De nemsokára minden megváltozik... Mielőtt Dérkisasszony lettem, én voltam az a lány, akit folyton cikiztek. De szerencsére nem csak cikizőim voltak, hanem egy nagyon jó barátnőm is. A neve Jázmin. Mindig kiállt mellettem, besegített nekem, egy igazi barátnő. Na de kezdjük is a történetem!

A téli szünet előtt vagyunk 3 nappal. Az utóbbi időben nem esett annyi hó, hogy akár hógolyózni lehetett volna. Mentem haza a suliból. Örömömben, hogy vége van nemsokára az isinek, el kezdett hullani a hó. Néhány hópehely az orromon landolt, és jó-néhány pedig a sötétbarna hajamon. Mire hazaértem sajnos elállt a hó, el is olvadt, de valamiért rajtam nem. Leráztam magamról azt a kis havat, de mire a földet értek, víz lett belőlük. Furcsa, de nagyon érdekes volt. Bementem, megebédeltem, játszottam egy kicsit Lorával, a hugimmal, megcsináltam a házi faladataimat. Mivel alig volt, anyáék megengedték, hogy sétáljak egy órát a közeli erdőben. Nagyon szeretem azt az erdőt. Varázslatosnak éreztem mindig is és most is. Ott nem olvad el olyan gyorsan a hó. A fák kecsesek, nagy lombjuk van, télen az ágaik csak úgy csillognak a melengető napfény hatására. Van egy eldugott helyem, amit évekkel ezelőtt építettem magamnak, amiről csak én tudtam hol van. Sok időt töltöttünk ott Lorával, mindig is azt éreztük, hogy megszűnik az idő és bekerít minket a varázsvilág. Úgy éreztük, ez az erdő csak a miénk és mikor már szerintünk órákat töltöttünk ott, alig telt el egy kis idő. El is neveztük Bűvös Erdőnek. Viszont most csak egyedül szerettem volna menni. Mintha egy belső hang ezt mondta volna: ez most egy különleges séta lesz, ahol csak egyedül vagy, mégis megváltozik valami... Hallgattam erre a hangra, és miután kikönyörögtem Lorának, hogy egyedül menjek, beleegyezett.

- Akkor egy óra múlva jövök!

- Rendben szívem - mondta anya

= Ajánlott zene az olvasáshoz: https://www.youtube.com/watch?v=zZqdHvCFL34 vagy más néven: a hó hangja.... =

Elindultam az erdőbe. Három perc séta után bemerészkedtem a fák, néhol megfagyott, ám gyönyörűen csillogó ágai alá.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Dérkisasszony, a tél királynőjeWhere stories live. Discover now