Ugurbocegi ile karakedi 3. Sezon 17. Bolum

42 2 0
                                    

Marinnette her sabahki gibi okula gec kalmistir . Nedense adrian da okula gec kalmistir. Dersteyken cloi yi babasi arar ve eve gelmesini soyler. Cloi hocadan izin alir ve eve gider. Malum belediye baskanini herkes dinler . Evde babasi onun tum istediklerini sorar. Cloi soyle der “ Daha buyuk bir ev, adrian‘a daha yakin olmak, bu kiyafetler cok kotu ayakkabilarda aynen oyle ... ” bunun gibi birsuru seyler soyler. Cloi‘nin babasina bunlar cok fazla gelir ve tartismaya baslarlar . Ikiside ayrildiktan sonra howkhmoth bu tartismayi kullanir ve “hahaha . Ne guzel 1tasta 2 kus (iki tane kelebk alir ve onlari kotulestirir ) ucun kucuk akumalarim ,gidin ve onlari kotulestirin .”akumalar gider ve cloi babasini kotulestirir. Howkhmoth onlari kotu yapmaya ikna eder. Cloi nin asi yalanci bocek babasinin adi yalanci kedi olur. Bu olaylar olmadan once marinnette ‘i onu kahraman secen kisi cagirir. Okulda adrian da yoktur . Marinnette adrian‘i merak eder ama onu kahraman secenin yanina gidince adrian‘i gorur yangi kizarir. Onlari kahraman secen kisi konusmaya baslar.“Evet oturun bakalim size bir sey anlatacagim. Siz kotu insanlar geldiginde ne yapiyorsunuz? ” Merinnet ve adrian ayni anda “kotuler beni yakaliyor. ” onlari kahraman secen kisi “Eminmisiniz?” Marinnette ve adrian ayni anda “ Evet ” der. Sonra onlari kahraman secen kisi “tikki ve plag cikin ! ” der. Tikki ve plag cikarlar. Adrian “ Marinnette sen sen ugurbocegimisin???????” Adrian in yanagi kizarir. Marinnette ‘de “Sen sen karakedimisin!!!!!! Inanamiyorum. Bunca zamandir sevdigim kisi benim partnerimmiymis?????” Yangi kizarir ve sasirir.Adrian “Marinnette sen beni seviyormuydun yani ugurbocegi beni seviyormuydu???”yanagi kizarir. Sonra yalanci bocek ile yalanci kedi ortaya cikar. Yalanci bocek “ Neredesin ugurbocegi isini bitirmeye geldim. Hahaha!” yalanci kedi ise “Neredesin karakedi isi i bitirmeye geldim. Hahaha!” Marinnette ve adrian sirayla donusur. Marinnette “ Ask hayati yasama zamani degil , gidipte kotuleri yenelim. Ask hayatini sonra yasariz.” Adrian ise ona katilir. Giderler. Savasirlar. Ugurbocegi sansli tilsimini kullanir ve bir kalem cikar. Kalemin ne ise yaradigini bulmak icin goz gucunu kullanir. Ve yenerler. Clhoe’nin ayakkabisini babasinin da belediye baskani seyini yirtar. Ama ugurboceginin kupesinden 1 nokta kitmistir. Ugurbocegi ike karakedi bu sefer cak bakalim yapmamislardir. Birbirlerine bakip yanaklari kizarmistir. Ugur bocegi ile karakedi bir yere gidip donusurler. Adrian Marinette’e “ Eee artik birbirimizi sevdigimiz belli olduguna gore ( yere coker)  Marinette beninle cikarmisin??” Marinette yanagi kizarmis bir sekilde ziplayarak “ EVEEEEEETTTT!!!!!!!” der. Adrian ve Marinette el ele tutusarak okula giderler. Clhoe onlari oyle gorunce cok kiskanir. Alya Marinette’in yanina gidip “ oo bakiyorum ki kapmissin. Aferin. Clhoe kesinlikle seni cok kiskanmistir.” Marinette “ Hayallerim gercek oldu onun kiskanci beni etkilemez.” Der. Tum okul Adrian ve marinette’i konusuyordur.
Bu bolum bu kadar diger bolumde gorusmek uzere!!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 14, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ladybug and cat noirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin