Nestăpânit

40 2 5
                                    

Azi am dat teza la matematica... . Mi-am pregătit abilitățile de ,, uitate la vecinu' " . A intrat Domn profesor in clasa si ne-a aranjat. Pana aici e normal. A scos tezele din geanta lui si... Ce sa vezi... Nr 1 nr 2 Nr 1 nr 2 Nr 1 nr 2 Nr 1 nr 2. Din acel moment am aflat ca minune mai mare ca asta nici măcar eu nu o pot egala. Atunci m-am întors in timp mi-am adresat o palma care si aceea era frustrata de ,,Nr 1 nr 2". M-am întors in clasa la momentul in care dadeam teza si am scris cu puterea mea supranaturala de importanta defecta si am reușit sa rezolv subiectele. Tatăl meu Cristi boss nu va putea sa ia nota mare ca atunci când l-am înfrânt i-am luat puterile. Aaa nu v-am spus? In arena zeilor din nou furtunosi ai Olimpului m-am confruntat cu el pe viată si pe moarte. Nu am vrut sa îl ucid dar i-am ciordit puterile care m-au făcut mai puternic. Astfel am devenit regele asupra împărăției cerurilor. De aceea nu mai e cum o fost. Înainte sa îi i-au puterile m-a blestemat cu blestemul numit nematimpnemawattpad. E un blestem vechi si complicat, atât de complicat încât cei care citesc le-au fost lene sa citească tot numele blestemului , In plus acest blestem papă din timpul cititorului si îl vomita pe geam către vidul nul. E atât de puternic acest blestem încât îl face pe el sa fie foarte atrăgător. De ce credeți ca am o mama vitrega blonda si o mama bruneta ? De când la văzut danutza sa topit după el si a zis ca trebuie sa fie soția lui. Trebuie să mai spun ca eu nu sunt de fapt copilul real al lui Dumnezio . Am existat din același timp si nu sunt cu mult mai mic decât el. P.S. Am existat in locuri diferite in univers încât timpul a fost distorsionat de puterile pe care l-am emanat.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 14, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Cum e să fi Iisus.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum