•CHAP 1•

123 11 23
                                    

Kring~Kring~Kring~

"Aduhh .. kacau ah .. orang nak tidur pun tak boleh ke?" Kata Jin dengan marahnya.Dengan itu, dia berdiri di depan cerminnya.

"Woii .. cepat lah bangun .. nanti kita tolak lambat lah .." Didapati bahawa ade seseorang yang cakap dengannya.
Jin toleh belakang dan didapati bahawa Jessica yang sedang cakap dengannya.

"Yelah .. sabar boleh tak? Aku nak gerak lah ni .." Kata Jin.

"Hmmm .. yelah .. cepat skit mandi tu .. nanti tak sempat pulak kang nak sarapan nanti kan .." Kata Jessica. Dengan itu, dia keluar dari bilik tidur Jin dan turun ke bawah menuju ke dapur rumah Jin.

*Beberapa minit kemudian*

"Aduhh .. asal kau kena masak jugak? Aku kan memang pandai masak .. kesian kau .." Kata Jin. Dengan itu, dia mengambil tangan Jessica dan usap dengan lembut. Tindakan itu membuat Jessica berasa merah padam di pipinya.

'Aduhh .. jangan2 .. aku dah tersuka dekat Jin ni ... eii .. asal dia buat aku melting ni?!' Kata Jessica dalam hati.

"E-Er .. thanks? Hahaha .. aku kan perempuan .. mestilah pandai masak .. tak payah kesian2, aku memang suka masak untuk kawan2 aku" Kata Jessica dengan tenang. Dengan itu, dia pegang bahu Jin dan senyum manis padanya.

"Hahaha .. yelah2 .. btw, aku tak sabar ni nak rasa masakan kawan baik aku ni .. aku makan eh?" Kata Jin.

"Hmmm .. ok!" Kata Jessica dengan gembira.

*Selepas makan*

"Wahhhh .. sedap lah wei .. kau masak macam mana? Boleh tak kau tolong ajar aku?" Kata Jin dengan gembira.

"Boleh je, nanti kau kan akan masak untuk suami kau dan anak2 kau .." Kata Jessica dengan sengih.

"Hah? Wei! Aku bukan gay lah! Eii .. kau ni!" Kata Jin dengan geram.

"Hahaha .. tapikan, asal kau tu lebih rapat dengan Namjoon tu tapi bukan dengan aku? Ramai orang dah wei, ship kau dengan dia .." Kata Jessica dengan perasaan yang hendak gelak.

"Eiiii .. ewwwww .. no way .. aku tak suka laki lah .." Kata Jin dengan perasaan geli.

"Hmm .. yelah2 .. whatever you say .." Kata Jessica dengan perasaan tidak kesah.

"Weii .. kau jeles eh? Yang aku sentiasa rapat dengan Namjoon?" Kata Jin dengan sengih.

"H-Hah? M-Mana ade! Tak pun! Eiii .. aku takde masa lah nak jeles2 ni pun .." Kata Jessica dengan muka 'f*ck off'.

"Adoiii .. aku gurau je lah .. tapikan, asal kau sentap? Maknanya, betul lah tu kan?" Kata Jin dengan sengih.

"Eii .. yelah2 .. memang betul pun .." Kata Jessica dengan muka 'defeat'. Dengan itu, dia mengambil keputusan untuk merajuk dengan Jin.

"Alah, merajuk ke? Manja giler kau ni .." Kata Jin dengan bergurau. Dengan itu, ia mencubit kedua pipi Jessica kerana Jessica itu comel sangat.

"Yah! Jangan cubit pipi aku lah! Sakit tau tak!" Kata Jessica dengan marah.

"Alah, biar lah .. aku cubit pun sebab kau tu comel sangat ... geram pulak hati, aku tengok .." Kata Jin dengan selamba.

-TO BE CONTINUED-

-----------------------------------------------------------
HAH! HABIS JUGAK LAH CHAP 1 NI! XD .. TAHU LAH PENDEK TAPI SEBAB AUTHOR DAH TAKDE IDEA DAH SEKARANG .. SO, TERPAKSA LAH HABISKAN CHAP 1 NI .. SORRY EH?

BTW, AUTHOR AKAN TAG NAMA DONGSEANG AUTHOR NI .. FF DIA NI MEMANG AWESOME AHH .. BOLEH TK KORANG CUBA TENGOK FF DIA?

USERNAME DIA KAT BAWAH

👇👇👇👇👇👇👇👇👇

baekbunny_23

Missing You ..🍃•k.s.j•Where stories live. Discover now