0.6

188 4 2
                                    

- Linns Perspektiv -

Manfred vände sig om och tog sin mobil som låg på nattduksbord. Min mobil fick ett sms. Manfred log. Jag tog tag i min mobil.

Manfred
Jag älskar dig, på riktigt❤

Stod det på displayen. Hela jag vart varm. Jag öppnade medelanden.

Linn
Jag älakar dig också.. på riktigt❤

Manfred log mot mig. Jag log mot honom. Detta var perfekt.

Det knackade på dörren. Manfred gick upp. Hans morgonfrisyr va inte den bästa men han var gullig i den.

Det jag hörde var typ "Visst, kom in"
Jag kollade nyfiket på vem som kom.
Det var Robin och Emma. Manfred slängde på sig kläder och Robin och han gick in till robin o emmas rum. Emma satte sig i sägen. Och jag satte mg upp.

"Sååå hur har du sovit inatt då?" Frågade emma

Jag fick tillbaka blickar från igår kväll. Det kommer jag aldrig att glömma.

"Antar att du sov bra" sa Emma

"Hur vet du det?" Sa jag

"Du dreglar" sa emma. Jag rodnade och drog armen över munnen.

"Så berätta allt vad som hände igår då" sa Emma.

Jag berättade hela storyn. Både jag och hon satt med tårar i ögonen. (Okej vem bryr sig om att dom gillar varandra typ😂😂)

"Sa han verkligen att han älskar dig?!" Sa Emma.

"JAAA!!" typ skrek jag ganska lågt.. jag visade vad han skrev till mig tidigare imorse.

"kysstes ni?" Frågade Emma.

"Nej... för de kom 2 stycken och försörde våran goals stund..." sa jag ganska surt..

"Sorry" sa emma

Efter ett tag av pratande så kom Manfred och robin in. Emma o Robin bestämde sig för att gå in i deras rum... okej stelt...

"Jag ska dusha" sa manfred och dog med rena kläder in till badrummet fort.. okej? Creep... jag bytte om till andra kläder så länge.

Min mobil pep till.

Emma❣
Kom ut

Stod det på displayen.
Jag gick och öppnade dörren och där stod emma och grät...

Chattrummet | M.EWhere stories live. Discover now