Media: YEKTA (jimin)
Akadaşlar ben bir korecan olduğum için karakterlerim koreli olucak ama hikayade kore geçmicek belki sadece azıcık olabilir. Yektamızı yeşil gözlü düşünün.Yalnızca. Aslı'mız koreli olmuyacak kapalı bir model düşünüyorum.Ben doğduğumdan beri yalnızdım ne yazıkkı beni tek seven kişi biricik kuzenim galiba ...
Alt kattan sevgili annem sesleniyor ama ben tabiki cevap vermedim .
"Aslı DEDİMM" diye bağirinca biraz tırsmıştım.
"Efendimm " diye seslendim.
"Çabuk hazırlan akşama misafirlerimiz var." derken nedense sırıtıyordu.
Bende mecburen "Peki." dedim.
Ve içimden bakmayacaksan neden aldınki o yerden diye söylenmeden de edemiyordum.
.................Sonunda akşam olmuştu. Pembe ve mavi çicekli elbisemi üzerime geçirdim. Siyah şalımıda güzelce bağladıktan sonra hafif bir makyaj dan sonra beyaz önü hafif kapalı topuklularımı giydim tam o arada kapı çaldı. Bende yavaş yavaş aşağıya indim ve gelenler "Hoşgeldiniz." Dedim mırıltıyla .Şimdi niye mırıltıyla söyledi diyeceksiniz ben siz sormadan anlatayim.
(Geçmiş)
"Merhabaa." Diye bağırarak girmiştim oturma odasına girmez olsaydim teş. Niye girmiştimki.
Sevgili.Babam olacak adam bana bağırararak "ÇIK DIŞARI HEMEN!!"
Diye kükremişti neden beni sevmedigini anlamıyordum.(Şimdii)
"Hosbulduk "
Sessizce onların arkasindan gidiyordum. Ne olup bittiği hakkında bir fikrim yoktu.
Annem:"Aslı bize kahve yaparmısın tatlım." Diye sormuştu.
Ne oldu bu kadına bilmiyorum ama içimde bir korku vardı.Yavaşça kafamı sallayıp nasıl isediklerini sordum tam dademinki kadına soracaktımkı arkadan bir ses "Benimki sade olsun" diye naif bir şekilde ne sesli ne sessiz anlayamadığım bir sesle konuşmuştu. Kafamı sallayıp kadına da sorduktan sonra mutfağa gidip kahveleri yapmaya basladım.
Bir dakika neden ben kahveleri yapıyordum bunlar için bir sürü hizmetçi vardı bu evde. Tam yavaşca kapıdan çıkacaktımkı o cümleyi duydum."Çok hanım bir kızdır ne dersin oğlum sana uygunmu?"
Bunu benim biriçik annem o meteorumsu değil ama yakışıklı ve yeşil gözlerinin ne kadar hoşuma gittiği çocuğamı sormuştu.Neler donüyordu burda !!!!
Evet merhaba ilk bölüm biraz karışık olabilir . Bu benim ilk kitabım lütfen düşüncelerinizi bana bildirirmisiniz? Vote leri unutmayın lütfen bir yıldızı çok görmeyin ve ben daha yazma işinde yeni olduğum için biraz kötü olabilir kusura bakmayın...
Sevgiler , yazarcıkınızInstagram: sevval_durmus
Istenirse wp grubu kurarim ama bunun için erken...
Göşmek üzere....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Şart Gereği~
ChickLitHayat gerçekten acıydı ne o güzel güluşler nede o. Tatlı tatlı bakışlar kalır bir zaman sonra. Benim haytimda böyleydi ne bir gülüş nede bir bakışkalmıştı bana kalan tek şey o nefret dolu bakışlardı.