Duydugum kapı sesiyle yatıgım koltuktan kalktım ve kayıyı actım ... Babamı gördüm yüzünde bir tebbesüm oluştu.
H- hoşgeldin baba
Ba- hoşbulduk hayat. Bak sana birini getirdim babamın arkasından bir kadın çıktı.
X- merhaba canım dedi agzını yayarak beni kenara itti ve eve girdi.
Ay selim senin evin burasımı neyse idare eder.
H- pardon siz kimsiniz de evime gelmiş evim için idare eder diyorsunuz diye bagırdım.
X- ben senin annenim bebegim
Soyledigi sey beni yeterince kızdırmıştı.
H- bu sürtük benim an- yüzune sola dönemesiyle şamar yedigimi anlamam uzun zamanımı almadı.babam yıllarca bana bagirmamis babam bana samar atmisti hep o kadinin yuzunden babamdan samar yemiştim. Çok kızdım uzun zamandır gormedim annemin yanina donecegimi soyledim, odama çıkıp eşyalarımı topladım. Ben gidiyorum size mutluluklar siyer çıktım. Taksiye binip havalimanina gitim biletimi aldim ucagin kalkmasina yarim saat vardi. Uçagı beklerken babam geldi eve dön dedi ama dönmeyecegim dedim.
annemi aradım.
H- anne ben senin yanına geliyorum.
A- tamam kızım ben seni hava limanında bekliyecegim dedi.
H- tamam diyerek kapatı. Ucagin kalmasina 15 dakika vardi. Sonunda ucagin kalma saati gelmisti. Ucaga bindimde yan tarafima yakisikli bir cocuk oturdu.
Ç- merhaba ben murat
H- merhaba bende hayat
M- tanistima memun oldum dedi
H- bende dedim ... kimin yanina gidiyorsun
M- annemle babamin yanina gidiyorum
Sen kimin yanina gidiyorsun
H- bende uzun zamandır gormedim annemin yanina gidiyorum
M- neden uzun zamandır anneni gormedin
H- annemle babam ayrildi babam baskasiyla evlemiyor bende annemin yanina gidiyorum
M- hımm
Ucakta uyumustumki murat beni uyandirdi kalk hadi hayat geldik dedi.
H- tamam kalkiyorum derken ayaga kalktinda gozu bulandi nerdeyse yere duseceken murat tutu
M- iyimisinn
H- iyim tessekurler diyerek murat ordan giti
Asagi indimde annem beni bekliyordu.