Genel Kore 2

1 1 0
                                    

-Büyük ihtimalle bu bilgiyi bilmeyen kişi sayısı çok azdır. Güney Kore'de askerlik süresi 2 yıldır.

Genelde kendi markalarını kullanmayı tercih ediyorlarmış; araba, telefon vs. Bence gayet mantıklı bir karar.

Kore de ev ziyaretlerine giderken tuvalet kağıdı götürmek uygunmuş. Yeni ev almış, evlenmiş kişileri ziyaret ederken götürülürmüş. Uzun, beyaz, temiz bir ömür anlamına geliyormuş.

Sınavdan önce saçınızı yıkamanız bütün bilgilerinizi öldürür diye bir inanç var. Açıkçası her ne kadar saçma olsada bunu benimsemiş bulunmaktayım

-Koreliler bizim gibi yağlı yiyecekleri fazla tüketemezler. Vücutlarına ağır geliyor,bayılanlar oluyormuş.

-Kore'de sarhoş bayanlar pek hoş karşılanmaz.

-Kore'de doğumdan önce cinsiyet öğrenmek yasakmış. (Sanırım doğruluk oranı %50 ama yine de yazayım dedim)

-Korelilerin (Kadın yada erkek) yabancılarla evlenme oranı son yıllarca çok artmış.

-Çevre temizliğine çok önem veriyorlar. Sigara içenler için dışarıda özel alanlar varmış.

– Kore gençleri genellikle Amerika'yı örnek alıyormuş.

-Kore'de akşam saatlerinde Maraş dondurması satan yerlerde uzun kuyruklar oluşuyormuş.

Kore Türkiye'den vize istemiyor.

-Kore'de ölüler 5-6 gün bekletilirmiş. Ruhlarının hemen gitmediğine inanıyorlarmış.

-Kore'de binalara,binanın yaşına göre numara veriliyormuş.

-Kore'de RESMİ YALNIZLAR GÜNÜ vardır.

-Kore'de öğrenciler ilkokulda 5,ortaokulda 8 ve lisede günde 12 ders görüyorlarmış.

-Kore'de tavuk boynu yerseniz sesinizin daha güzel olacağına inanılır.

Not: Bu maddeye not düşmeden edemedim. EXO's Showtime izleyenler bilir. İlk Bölümde Baekhyun ve Chen arasında tavuk boynu ile ilgili bir sohbet geçmişti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 03, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

❤❤Kpop ❤ Güney Kore❤❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin