Aşk...tam anlamıyla nasıl bir duygu hiç bilmiyorum.Belkide aptal üç harften oluşmuş bir tesadüftür.Ah!hadi ama Eylül sen tesadüflere inanmazsın ki.O zaman ne diye saçmalıyorsun şuan.İnanın bana şu iki üç gündür hep böyleyim , hep iç sesimle kavga ediyorum.Son zamanlarda beni umursamayan annem bile dün akşam yanıma gelip ' Eylül yolunda gitmeyen bir şeyler mi var? ' diye sordu.Ne diyecektim ki kendime bile verecek cevabım yokken anneme neyi açıklayacaktım hiç bir şey söylemeden sustum.Evet,bazı sorunlarım ve yolunda gitmeyen şeyler vardı ama nasıl düzeleceğimi gerçekten bilmiyordum.Şuan tek isteğim bu yaz tatilinin istediğim gibi geçmesi ve belki de beni mutlu edecek küçük bir yaz aşkı...
Bazen hiç bir şey yolunda gitmez.Siz onu seversiniz hemde çok onun için her şeyi yaparsınız ama o bunların hiç birini görmez.Onun gözünde diğer kızlardan hiç bir farkınız yoktur, sizin ona gerçekten aşık olduğunuzu anlamaz tek isteğinizin bir kaç fotoğraf çektirmek olduğunu zanneder,umursamaz.Bu sizin canınızı acıtır.Bunca zaman hep uğraşmışken ve tam onu kazanabilecekken bir kaç budala kız gelir ve sizi onun önünde rezil eder.İşte o anı,sevdiğiniz hatta aşık olduğunuz çocuğun gözünde o duruma düştüğünüz o anı asla unutamazsınız.Hiç bir zaman aklınızdan çıkmaz.Ağlarsınız ama yine de pes etmezsiniz.Ta ki sevdiğiniz çocuğun gözünde aptal durumuna düşene kadar...vazgeçersiniz daha doğrusu vazgeçtiğinizi zannedersiniz ama aşk bu hiç peşinizi bırakır mı?nereye gitseniz peşinizden gelir...seni diğer kızlardan ayıran aslında bu kadar çabalamış olmak değil herkes çabalar herkes inat eder ama çok az kişi aşkı için uğraşır.Hayran ve aşk duyguları aynı değildir.Çünkü aşık olduğunuzda gözünüz hiç bir şeyi görmez aşktan başka.Mantığınız ile hareket etmeyi bırakırsınız.İşte bütün bu olanlar küçük bir Yaz ' a sığdırılamayacak kadar değerli şeylerdir.Kim bilir? belki de ilk kez Eylül ' ün hayatında yaz aşkı tahmin ettiğinden daha uzun sürecektir...evet,bunu kimse bilemez.
" eğer onunla sevgili olmak istiyorsan ilk önce düşmanı olmayı göze alacaksın. "