Düşünmemeliyim hayır yaa çıkar aklından o çocuğu Mira. Kesin kendini beğenmişin tekidir.Milyon tane kızla çıkmıştır.Baksana o boya , o posa , o saça , o omuzların genişliğine ve o gözlere... ohooo yok abi aşık oldum ben kesin aşık oldum.Ben öyle kolay kolay aşık olmam ama topu topu 5 kişiyle çıktım.2 seneden beri kimseyle çıkmıyorum. Milyonlarca çıkma teklifi var.ABARTMIYORUM !. Ayrıca kendimi beğenmiş falan değilim. (Selena Gomez gibi kızım maşşallah) Saklambaçda da iyiyimdir.Seni bulucam GERİZEKALI.
İlk ders için sınıfa girdim. Bir grup vardı. I ı hayır oraya gitmiyorum.Hayır bunlar çok inek. Bunlar da şeyy yaa.. tikicanlar mı olmaz !Derken derken arkamdan biri seslendi
-Heyy yanımıza gelmek ister misin ?
-olur , dedim ve gülümsedim. Bu grup tam bana göre , iyi anlaşıcaz gibi görünüyor.Aslında yalnız ve arkadaşsız olmayı tercih ederdim. Kendimi kitaplara vericektim ama hayatıma biraz eğlence katsam bi sorun olmaz. Aralarına katıldığım andan itibaren 4 erkek 2 kız arkadaşım oldu.Çok büyük gelişme Mira cidden ! Sanırım bunlarda zengin çocukları konuşmalarından anladım.Ama farklılar , önümüzdeki tikicanlardan farklılar en azından...Evet ders bittiiiii.Şimdi sıra geldi tanışma faslına...
-Ben Tuğçe
-Memnun oldum
-Ben Ebru
-Ben meriç
-Ben Rüzgar
-Ben Berk
-Ben Çağatay
-Bende Mira hepinizle tanıştığıma çok memnun oldum.
El sıkıştık.Bu arada aklım hala o çocukta.
Ebru:
-Aynen , bende hepinizle tanıştığıma çok memnun oldum dedi.
-Yeni mi tanışıyosunuz ?
-Evet sen gelmeden 5 dk önce tanıştık. Dedi ve gülümsedi.
Yavaş yavaş yürümeye başladık , bir yandan konuşup gülüşüyorduk. Kapıdan tek tek çıkmaya başladık.Bilin bakalım en son çıkan kim oldu ? Elinde kitap var mıydı ? Kiminle çarpıştı ?
İşte seni buldum. SOBE !