Taeyeon mengajak Jimin ke pantai untuk menenangkan kepalanya yang stress dengan ulangkaji..."wah...DAEBAK!!!" jerit Taeyeon...Jimin yang berdiri di sebelahnya hanya tersenyum manis melihat bestfriend aka crush nya...Taeyeon mula berlari ke pantai dan mencelup kakinya di dalam air..."Jimin ah...jom lah sejuk air ni" ajak Taeyeon..."Tak pelah,saye tengok awak pown dah sejuk hati saye"(chia chia chia>~<) kata Jimin dengan lembut...sempat die memberi senyuman kepada Taeyeon...Taeyeon hanya membalas dengan senyuman...Die sangat faham...Jimin pernah meluahkan perasaan kepada nya...Tetapi die menolak kerana hanye mahu menjadi bff sahaja...Dulu,Jimin seorang yang ceria dan peramah...Kini,dia hanye banyak terdiam dan senyum...
Sebelum mereka pulang dari pantai...Jimin berkata "Taeyeon ah...kalau saye dah pergi...kalau awak rindu saye..datang lah pantai ni...saya akan teman awak kat sini" dengan nada yang sayu dan tersenyum..."Ape awak cakap ni...kan saye ada dengan awak sekarang...nak nangis tau" jawab Taeyeon...Jimin hanye tersenyum..."Jom gi tengok wayang...ade cite baru tau" Taeyeon cuba menukar topic..."Ok lah jom" setuju Jimin...
Selepas menonton wayang...mereka mencuci mate di dalam shopping centre...Tiba-tiba Taeyeon ternampak sebuah kedai aksesori yang cantik dan comel...Die tertarik dengan sepasang keychain bercorak tuxedo berwarna hitam dan dress warna putih..."Jimin ape kate awak belanja keychain ni...tuxedo ni untuk awak...dress ni untuk saye...kire nj macam tanda persahabatan kita" pujuk Taeyeon sambil membuat aegyo kepada Jimin..."Yela-yela" bakas Jimin dan terus membayar keychain tersebut..."Yeay!!! Kamsahanida Jiminie...Saranghaeyo!!!"kate Taeyeon dengan gembira...Jimin hanye tersenyum...
Amacam part 1??? Best kan...sorry kalau story ni short sangat...Anyway...We will update for the next part soon...dont forget to vote and comment...Saranghae♡
YOU ARE READING
{C} THE PAIN GAVE ME STRONGER [PARK JIMIN]
FanfictionTaeyeon & Jimin adalah chingu sejak kecil...Tetapi,kehadiran Joshua menyebabkan hubungan mereka menjadi semakin regang...Apakah yang akan berlaku pengakhiran kisah yg sangat menyayat hati ini??? Nantikan kesudahannya... Dont forget to vote and comme...