CAP.1-Bine ai venit in casa Exo!

1.5K 26 6
                                    

TRRRRRRRR

 

Inca adormita, mi-am ridicat capul din perna pufoasa si imi iau telefonul, uitandu-ma la ora.Era 9:00. Scot un tipat scurt si fug la baie.

Ma numesc Wu Yifan Anastasia si am 19 ani. Am nouasprezece ani si sunt in ultimul an de liceu.Animalele mele preferate sunt pestii si pisicile.

Dupa ce m-am spalat pe dinti, am ales hainele: o bluza roz cu un unicorn  si blugii mei negri.M-am imbracat repede, apoi prinzandu-mi parul intra-o coada de cal dezordonata.

-Anastasia, vino jos!!tipa mama nervoasa.

Ma intreb ce am mai facut de data asta.

Am coborat jos, uitandu-ma la mama care era toata uda.

Oops…

-Ce ai de spus in privinta ta??intreba ea aspru.

-Era pentru Kris, zic zambind.

-Si tu te-ai gandit ca cineva o sa mai intre pe usa, uh??

-Eu ieseam pe usa din spate...

-Fugi la scoala pana nu te pedepsesc!!!mormaie si pleaca in bucatarie.

-Ne!!tip si urc inapoi sa-mi iau geanta si telefonul.

***

Am coborat din masina, inchizand usa dupa mine si am pornit spre Ming, prietena mea cea mai buna de aici.Cand am ajuns in spatele ei, ea inca nu ma vazuse, i-am sarit in spate.A inceput sa tipa, facandu-ma pe mine sa rad.

-Jos Ann! spune si ma trage de par.

-Hey! tip si ii dau o palma peste umar.

M-am dat jos si am luat-o de brat, pornind spre intrare.

-Sti ca o sa-mi fie dor de tine, nu? chitai ea.

-Da!Si mie de tine Ming!Promit ca o sa te chem la concertele mele.

-Bine!

Ne-am despartit, ea ducandu-se la sport si eu la cor.Presimt ca o sa fie o zi buna.

***

Zilele au trecut greu, dar in sfarsit sunt in vacanta.Bagajul era pregatit, totul era pregătit doar am presimtirea ca am uitat ceva.Peste cateva minute o mașina neagră a apărut in fata casei.Nu mai am asteptat sa vad cine coboara si am fugit la parter.

Mama a deschis, si imediat ce l-a vazut i-a sarit in brate plangand.Dupa ce s-a departat de el am decis sa intervin si eu.Alerg langa ei si imi ridic capul spre vedeta din fata mea, cat de inalt poate fi?Nu uitam unii la altii de parca asteptam ceva as ca am spart tacerea:

-Vezi ca ai intarziat.

-Surioara!Vad ca te bucuri ca a venit o vedeta sa te ia, spune razand usor.

-Da, ai dreptate.

Ochelarii negri ii acopereau ochiii verzi, purta o pereche de blugi portocalii si un maiou negru cu un craniu.

-Deci plecam? intreb nerabdatoare.

-Acum nu mai am voie nici sa imi salut părinții? Intreba amuzat la randul lui.

-Te astept in mașina, dar daca in doua minute nu vii eu nu mai stau cu voi.

-Nu te-ai schimbat deloc Ana!

-Mai taci vedeto si vino odată in mașina!

-Imediat.

***

-Iti place?ma intreba, vazand ca analizez casa.

-E frumoasa si uriasa!!E ciudat…

-Am o intrebare.Esti cumva un Exo-l? Stii tu, fanul nostru?

-Exo-l …? Voi chiar nu stiti sa va numiti fanii!

-Ma rog, oricum sa nu te emotionezi cum faci deobicei.

-Nu sunt emotionata,ci doar speriata, ii zic uitandu-ma urat la el.

-Hai in casa!

Deschide usa, lasandu-ma pe mine sa intru prima.Mai fac un pas si 11 baieti costumati in animale isi fac aparitia.Am gresit casa?

-Bine venit in casa Exo! tipa toti deodata.

Intr-o casa cu faimoasa trupa Exo, 12 baieti amuzanti, draguti si nebuni.Mi-am sapat singura groapa…

 

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 09, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Don't give up! /k-pop fanfiction/ ||In curs de editare||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum