Pain¤

35 2 2
                                    

 Dimineaţa răcoroasă                                                                                                                                                    Colţii şi'i înfige adânc ,                                                                                                                                                 Şi cu privirea dureroasă                                                                                                                                              Inima o frâng. 

 Mâ pierd în cuvinte                                                                                                                                                        Dorul se aprinde ,                                                                                                                                                         Şi sufletu mi'ntunecat                                                                                                                                                    Într-un cufar închis,                                                                                                                                                        În inima mării aruncat. 

 În ochii tăi privesc                                                                                                                                                          Adânc căutând ,                                                                                                                                                              O mie de speranţe se oglindesc                                                                                                                                În sufletul tău blând.

Când amurgul mă cuprinde                                                                                                                                        Muzica e viata mea,                                                                                                                                                      Eu mă regăsesc în cuvinte                                                                                                                                          Şi pe tine în inima mea.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 05, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Pain¤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum