Stefanie we gaan! Pap ik ben nog bezig met afscheid nemen van mijn vriendinnen en Lola. Daarbij mama is toch ook nog afscheid aan het nemen. Ja kunnen we nu gaan. Nee Martin we kunnen nog niet gaan. Waarom niet? Stefanie is toch nog bezig. Ik ben klaar! Eindelijk.. Stef schiet je op? Waarom zeuren jullie zo we hebben nog een hele dag. Doeii Lola ik zal je missen en we bellen vaak hé. Sowieso. Doeii lieverd. Ik ben klaar hoor.
Mam waarom lachen jij, Jet, Bram en papa is er iets dat ik moet weten? Er is niks lieverd! Stefanie het gedrag van jou moet omlaag. Waar heb jij het nou weer over mam? Van toe net.Wat zei ik dan? " Waarom zeuren jullie zo, we hebben nog een hele dag " vind je dat erg dan? Nee maar je kan het wel anders zeggen. Geen discussie je gedrag moet omlaag punt uit. Heftig! Wat zei je stef? Ik zei niks hoor.
* 1 uur later*
Lola kan je stoppen met bellen? Hoezo? We willen even wat zeggen. Oke 'hee stef ik moet stoppen helaas ' 'hahah LOL ik moet ook stoppen ze willen wat zeggen ofzo iets. Okii ik bel je nog wel doeiix. Wat is er mam? Jet, Bram en Stefanie komen naast ons wonen. Jaja. Kijk anders zo zelf maar dat zie je het. Deal! Stefanie we zijn bijna bij het huis. Zeg niet dat ik hier voor moest ophangen?! Luister nou we verhuizen naar 't Gooi en Lola, Tim en Nina ook.Mam en pap jullie gaan mij niet wijs maken dat hun naast ons gaan wonen.
Kijkzomenteen zelf maar. Oke zal ik doen maar nu ga ik eerst muziek luisteren. Pap zijn we er al bijna ? Nee Lola nog een klein halfuurtje. Jet weetje wie er ook in de buurt woont? Vertel. Je oude klasgenoot. Huh wie dan Nina maar dat wist ik al. Leontine Borsato. Echt? Hoe weet jij dat dan. Ik zit bij Marco in de studio's en hij vertelde dat die daar ook woont. Hmm oke. Geloof ik gaan Tim en Nina scheiden. Hoe weet je dat? Ik ben een goede vriendin van Nina ik weet alles van der en zij van mij! Heeft ze het jou verteld? Nee maar ze hebben veel ruzie vertelde ze. Ach ja zal wel meevallen. Hoop het voor ze.
Nou we zijner. Stef ligt te slapen geloof laten we haar even. Ja is goed. Mam ze wonen echt naast ons je had gelijk. Weet ik toch. Het huis is wel echt mooi. Dat weet ik lieverd. Bram kan jij stef anders wakker maken? Ja hoor.
Stefanie? Huh ja?We zijn er. Weet ik maar had geen zin om op te staan. Lag je niet te slapen?Watt nee joh pap zat gewoon muziek te luisteren. Maar jullie praten toen net wel hard in de auto. Echt diepgaande gesprekken waren het! Hoorde je het? Ik heb letterlijk alles gehoord. Ohh mooizo. Alles wat je hebt gehoord blijft tussen ons je moet het niet aan Lola vertellen. Oke afgesproken. Help jij de hond even uit de auto? Ja is goed. * alles is binnen * Mam je had toch gelijk ze wonen naast ons Ja. Ik ga mijn kamer inrichten. is goed hoor schat. *bonk bonk * ik ga stef anders wel helpen. Er klopte iemand op de deur geloof ik. Ik kijk wel even had namelijk met Tim even afgesproken voor vanavond? He gek er staat niemand voor de deur. BRAMMM!!!
Wil jij weten hoe het afloop?
JE LEEST
Het Gooii
RandomEr gebeuren veel dingen in het Gooii. ik kan natuurlijk niet zeggen wat! want dan heeft het geen zin meer om te lezen. wil jij er achter komen wat er aan de hand is! lees dan snel deze serie van hoofdstukken en jij komt erachter. ( alles wat er in h...