Skola-vieta kurā iegūstam draugus,atmiņas un izglītību.Agrāk tā man patika.Neteiktu ka tagad nepatīk .Bet kopš mana brāļa nāves viss ir mainījies.Ğimene?Jā man bija ,un joprojām ir liela ģimene .Nu varbūt ne gluži liela,bet vismaz visi dzīvojam kopā. Vienmēr ir kāds ar ko parunāt .Vai tie ir vecvecāki ,vai mamma un tētis ,un pat brīžos ,kad man ir ļoti grūti - mēdzu runāt ar mazo māsiņu Elisi.Lai gan viņai ir tikai 9 gadi viņa mani saprot vislabāk.
Mēs abas bijām pieķērušās Saimonam.Viņš bija mūsu varonis .Vienmēr aizstāvēja ,un sasmīdināja ,tad kad tas bija nepieciešams , ja vajadzēja piesedza ,a gribēju izlavīties uz kādu pasākumu.. Atgriežoties pie skolas ,mans brālis bija populārs,tāpēc tāda biju un joprojām esmu.Taču tas ir nomācoši ,katru dienu doties uz skolu ar neīstu smaidu ,un uz jautājumiem :Vai tev viss kārtībā ,un kā tu jūties,atbildēt ar :Jā ,viss taču ir labi,jūtos lieliski,taču nekas nav kārtībā!Un vel tie popularitātes meklētāji,šausmas ,ko tik viņi nav gatavi darīt,lai iegūtu uzmanību. Starpcitu ,neesmu arī tā ko dēvē par "mean girl ",taču reizēm tiešām apnīk tas,ka viņi skrien pakaļ ,un ir gatavi uz visu.Pat ja jātīra apavi.
Tikai retie saprot kā patiesībā jūtos.
Man ir četras labākās draudzenes .Glorija,Aleksa,Izabella,un Meredita.Pats labākais kas vien var būt.Mums nav nekā slēpjama vienai no otras ,un jā,tā tas ir. Mēs zinam visu viena par otru.Pat to kad pirmo reizi pārgulējām ,un par pirmajiem skūpstiem , ,un viss par ko vien varam runāt.Viņas mani atbalstija vienmēr,un joprojām ,pat pēc Saimona nāves esam kopā.Izabella bija kopā ar Saimonu ,tapēc saprot mani vislabāk,viņai mana brāļa zaudējums bija tik pat sāpīgs kā man.Puisis? Runājot par zēniem,jā,man bija ,bet šobrīd mēs esam labākie draugi . Iespējams tas ir manis dēļ ,jo noslēdzos no visiem .Tailers mani mīl kā māsu,kuras viņam nav.Taču dažbrīd man liekas ,ka viņš paršauj pār strīpu ,mani sargājot.Kādu laiku atpakaļ ,mani aplēja ar sulu ,kāds mazs zēns,un Tailers tik ilgi runāja ar viņa mammu ,ka mazais puisītis man beigās atvainojās,un uzspieda mazu buču uz vaiga😅 Vai tas nav mīlīgi?
Esmu Keitlina Freja.Meitene ar lielu ģimeni,pieciem lieliskiem draugiem ,un savu skiču bloknotu.Es mīlu zīmēšanu,un zīmēju bieži ,patiesībā gandrīz visu laiku.Es skicēju visu ko redzu ,un kas mani piesaista. Man ir šokolādes brūnas acis , kastaņbrūni mati ,un atlētisks ķermenis.