#FTBYAM 1: PAILA-ILA

5K 37 5
                                    

Phone ringing... (gitubag)

Cathryn: Y*W* !! Kinsa gud kang tawhana ka . Sayo kaayo sa buntag, imo kong pukawun? Baga'g nawung!
(Matod ni Cathryn sa mitawag nga gapiyung ang mata ug sapot kaayo)
Caller: Miss Patricia Cathryn Valdez Parada. What did you just say to me?!
Cathryn: Saba uy! HILAS. Ay ko tig english englishi kay way angay!
Caller: Urrgghh!! (clear throat) Miss Cathryn, This is Mrs. Rosita Tukhangca, your adviser in GMAU. Are we clear now?
(Kalit lang nga nasiga ang mga mata ni Cath pag ka balo nga iya d i ning teacher)
Cathryn: Huhhh???? M-Ma'am???!! 😱😱
Caller: What time is it? You're not yet in school. Diba giignan na daan tika nga muari diri before 8 so maka prepare mo? I entrusted you this event. BE HERE OR ELSE!
(URRRGHHH!!! Cathryn . Gibalikasan pa nimo ang maestra. Ah sheyt! Di bale na. Kinahanglan ko mahi adto before 8 . Ayy oy .)
-----------------------------
**narrate**
HI. Ako pa la si Patricia Cathryn Valdez Parada A.K.A. Cath. Well, ako lang na man ang nag iisang Dyosa sa balat ng GMAU campus or Glory Macafal Arroys University.
Family Background? Well oo . Wala na koy Mommy and Daddy. They went in heaven na kasi.
Engon sa gasagop sa amoha ni Ate, Namatay c Mama Anj or Angelina Jolinn sa kaguol. Kana bang wala pa sya ka move on ni Tito Bradpitt. Sus! Bisag ako na man sad. Makahubo'g TIPAN si Tito  Bradpitt kay well He's so charming and gwapoo. Y*ti Mr. Grey kaayu sya'g look!!! Kadtung sa Fifty Shades😎 of Grey maong di gyud kapaningalahan nganung naBuang kaayo si Mama ni Tito Bradpitt. As in !! 😒😒
But before nahitabo ng gool gool mode ni Mom, Nakakaplag pa sad si Mama ug Another FOREVER! Nahitabo lang ng panagkuyog sa mga dughan since Mom met Dad. 💑
Yung FEELING NA...
Na JAW DROP😱 ug Nag STARSTRUCK 👉🌟🌟🌟 daw ang Kalibutan ni Papa pag ka kita niya ni Mama.
Eng ani man gud. Anang time ma, Coach si Papa sa usa sa FAMOUS WOMEN'S VOLLEYBALL LEAGUE sa GMAU, unya one of the audience si Mama kauban niyang milantaw akong mga kaninang-ninangan.
Isulti pa sad ko ba ang akong mga Gorgeous Fairy God Mudras? Aww sige. Total para ninyo ni.
They are my Ninang Celine Dizon,dakong Tae ni sila sa iyang mga igsuon maong hinatagan kaayo ko kanunay ani'g pinaskohan... Sabon.
Because she's a Chief Executive Officer sa ilang company, Pabrika ng Sabong Perla. Aww puryaBuyag! Pution gyud ko mga Manang HAHAHA.
Naa sad koy ninang nga owner sad sa not-so-big nga store diris among subdivision, si Ninang Jennifer Lapis. Si Auntie Imelda Aping sad. Tua na namuyo sa Gawas. Like YES. Nadato sad sya sa iyang kaugalingong ambisyon nga makita sa TV nga ga acting acting. Oooops! Sayup mog tag an. Dili sya artista. Endorser ra sya sa mga Shampoo nga patubo ug balik sa upaw nga buhok. O diba BONGGA?! 😊😀 My monni Whitney Poston was already dead after sya ma disgrasya sa iyang work. YES! Because shes once working sa Hotdogan ni Kuya Emil. Kana laging mag dinangag sa trabaho kay naay textmate. Naapil siyag kaputos kauban sa mga Hotdog og wa na sya na ka gawas pa. Tungod adto, wa na sya kaginhawa ug worse... Nasulod pa sya sa may Huge Freezer. My Aunt Mariah Catre, well I don't know ug unsa iyang ginabuhat kay wa kaayo mi nag ka hibalag ani kay mikuyog na daw ni syag Kano ug wa na nipakita pa. Hihihi.. So sila ako mga ninangs. Celebrity kaayo silag mga Pangan kay alangan ba, Kuluhaon kaayo sila sa Victoria Secret's Top Models including Mom. Taga Laba sa mga Costumes sa Models.
Ok let's go back to Mama. My mom was trying to forget Tito Bradpitt so she went with her friends to hang out and nangadto sila sa Championship sa volleyball sa Mwah Arena gi held.
Papa saw Mom basi sa gasagup na mo, Papa fell inlove with Mama. He was captivated with the different charm of Mom kay pouty lips kaayo si Mama. Until such moment nga nakig hagit si Ninang Mariah to have pictures sa Champion which is the League nga gi coach chan ni Papa. Well si Papa ga picture pero thank God, mi abot ang co-coach ni Papa ug gi pa apil si Papa sa Picture.
Syempre kay chance na man to, didto gyud ni pwesto si Papa tapad ni Mama. Aww mao to, nag Igat sad akong Amahan daw lagi og nangayo dyun sa number ni Mama.
Wa pa man kaayo'y uso ang Cellphones kaniadto so gi tagaan na lang ni Mama si Papa sa iyang address og agad agad syang misaka og Pamisita.
Sa dayung pag sugot ni Mama, nag decide si Papa nga mamalayi pag ka ugma. O diba? Automatic pas Kilat ang effect? pero mao gyud toy na hitabo so #SHUT-UPNATHIS tayo... 🙊🙊
Well,after adto Kasalan na dayun. Ingon sad sa akong Nani, nga dili kaayo kwartaan si Papa og nag saad nga dili nya mahatagan og nindot nga Honeymoon in Paris si Mama pero okay lang kani kang Mama ug sa pamilya niini so para naay tantong twist sad ilang Honeymoon, mi bakasyon sila ni Papa ug Mama sa Baguio City. Didto sila nag stay for 3 nights. Uy, sayup. Dili sa Hotel .. sa Cute nga Tree House lang . George og Jane in the Jungle gyud ang Lapa. . Sweeeeeet kaayoooo sila . HEHEHE 😁
Kabalo na  mo sa sunod? HALA green kaayo mo ha? Pero sige apil na na .
And sa ilang 4years of being together, they had 2 beautiful daughters.
Oh. Wa mo NASIPYAT! Kami to ni Ate. Si Ate Allysa Nadine Valdez Parada and me, Patricia Cathryn Valdez Parada. Gipangalaan daw kaayo ni Mama si Cathryn Bernardo kaniadtung naa pa to sya sa Going Bulilit og maong Gwapa gyud ko purabuyag. Si Ate sad, pero mas gwapa og slim ko niya. Kaso makalagot lang kay mas Famous sya. Namana man gud niya ang pagkamahusay ni Papa sa Volleyball so player sad siya. Maong bawi jud iyang pagka Maot. Mas dghan siyang suitors kaysa sa akuha unya pati si Steve nga akong ultimate dream Keke-to-be, hala sag dool dool niya . URGGGHH! 😈😈😤😠 And in order to have him... este To be close to him, I have to make PApansin..
Aw mubiya sa ta aning part ta kay atung balikag ukay ka Mama ug Papa. Sige eng ani to siya, si Mama ba kay bisag naa na mi ni Papa og Ate kay ga katol katol na pod ni Tito Bradpitt. Nagool si Mama pagkabalo nga ang nakadayun ni Tito is iyang pinaka sood nga amiga ug childhood friend nga si Shanghia Twain. Sa ngalan pa lang, Langhiya na!
Gadaot si Mama ug nag hingalo sa Hospital. I was 3months pa og si Ate is 2years old. My father also disappeared after syang mangita ug kwarta para ma pa Dunar si Mama pero nahitabo daw nga na disgrasya si Papa sa may Sitio Tabang, NaFolco. Nakit an iyang patay nga lawas sa Pangpang. Namatay na lang sad kadugayan si Mama. Maong ulila na mi 😢😷😭
Nani Melody Tianco Parada and Dadi Enrique Mike Parada ang mi sagop.sa amoha
Somehow di na ko.ka blame sa among life kay naay nisagop sa amoha nga mga may kaya ug buotang Dadi Nani
Ok di sa ko mag Drama sa kasakit. Let's go back to the Topic nga atung gibiyaan...
PAPANSIN WITH MR. CRUSHY. 😍 Kanang si Steve Mickey Ronnie Lonte! Ang ultimate nako ug Varsity player Captain Ball sa School na mo!
He is so shuafo and EMAL kaayu!
Bagay kaayu niya iyang name nga gipangalan pa sa akong FUTURE Mommy-in-law. Mura siyag kadtung sa Hashtag nga si Ronnie Alonte kay like Him, Hunk guy kaayu siya ang shuafo. Emal sad kaayu murag MikeyRonnie. Este Macaroni. 😋😋
Pero si ate kay Impakta kaayus akong kinabuhi.
MURAG GWAPA!😑
Tungod niya, gapa 24/7 kog tuitor ni Nani og Dadi sa Broadcasting og Hosting hantod sa nangtas gyud ko og maoy kuluhaon na sa School sa mga Hosting Events og Broadcasting ug somehow midool na kos World ni Steve without Making him noticed that I am doing these for HIM 😍
Kami na dayun moi interviewer sa mga Players og tig Broadcast sa mga pabghitabo sa court 😉
Eng ani rag pamaagi para di sad ta magmukang Desperada niya. Kinugmo style ra ba maski Patay na patay talaga ako sa kanya 😑💙
Urrrghhhh... so here it is. This is it! Mag histing na sad ko.
Hala . Namalikas ra ba kong Ma'am Ganiha Urrrgghh! Patay gyud ko ani ba

Falling Trahedya (COMPLETED)Where stories live. Discover now