Luni,prima zi de liceu,ultimul an pentru Alice.
-Alice,trezeste-te!!striga mama de jos. O auzi pe mama sa,dar ea nu a facut altceva decat sa se intoarca pe partea cealalta a corpului. A mai stat in pat ,incercand sa adoarma la loc,si dupa...
- Alice!! Sper ca te imbraci!tot mama ei striga la ea de jos.
-Da,mama. Cobor acum.
Cu toata puterea pe care o avea s-a ridicat din pat si s-a hotarat sa se duca la baie sa se pregateasca. Ajunsa in baie primul lucru pe care l-a facut a fost sa se uite in oglinda. Nu a fost mirata sa isi vada parul in toate directiile posibile,buzele mult prea umflate si ochii prea mici,dar pana la urma abea se trezise. Pe langa astea,mai avea si putine băluţe pe langa gura. S-a spalat pe fata si maini,pe dinti si dupa a intrat in cabina de dus. Dupa ce a terminat de facut dusul care a relaxat-o s-a intors in camera ei si a decis sa se imbrace. S-a dus la dulap de unde si-a luat lenjeria intima,un tricou alb simplu,o pereche de blugi negrii cu talie inalta ,rupti la genunchi, si o geaca pe piele peste tricou. La par nu s-a prea strofocat sa il faca sa arate uimitor,nu,a decis sa dea cu peria prin el si sa il lase liber. Nici cu machiajul nu s-a prea dichisit,asa ca nu a folosit deloc,avea tenul curat ,fara cosuri pe fata.
Cand a coborat jos in bucatarie a vazut-o pe mama sa cum prefatea micul dejun si o astepta pe ea sa vina.
- Buna dimineata ,scumpo. Esti pregatita?
Cand a auzit intrebarea mamei sale nu s-a gandit la altceva decat la faptul ca o sa se duca,din nou,la bunicii ei pe care desii ii iubea,se plictisise sa se tot duca acasa
- Pentru ce sa fiu pregatita?a intrebat ea nedumerita.
- Cum pentru ce,scumpo? Azi e prima zi de liceu din ultimul tau an.
Cand a auzit asta primul lucru pe care l-a facut a fost faptul de a fi socata. Uita-se,desi oricum nu prea astepta ziua asta,nu ii venea sa creada ca a uita. Dar pana la urma si-a revenit si gandit la faptul ca asa e ea,e uituca,se astepta la asta.
- Aa,da mama,stiu. Ieei,liceuu. Spuse ea sarcastita. Mama ei incepu-se sa rada de faptul ca fetita ei nu s-a schimbat deloc si a ramas la fel de uituca.
- Vrei sa te duc eu la liceu dupa ce mananci?o intreba mama ei.
- Nu ,mama. Ma descurc singura,multumesc. Ii zambi mamei sale si se puse la masa sa manance. In timp ce manca si-a adus aminte de Harry,baiatul din vecini,care nu a vazut-o niciodata mai mult decat o simpla prietena,daca era si atat. Dar anul asta a decis ca o sa incerce sa il lase,sa nu se mai gandeasca la el si o sa incerce sa isi gaseasca un baiat care sa o placa la randul ei cum o sa il placa si ea pe el.
Dupa ce a mancat si-a pus farfuria in chiuveta si a decis sa se duca in camera ei si sa se pregateasca complet pentru liceu. Si-a luat geanta in care a bagat un caiet si un pix,ca sa aiba pe ce sa isi noteze orarul pe care il v-a avea anul asta. S-a incaltat cu o pereche de tenisi Converse si a iesit din camera.
S-a dus la mama ei pe care a pupat-o pe obraz si i-a spus ca pleaca.
- Pa,scumpo. Bafta!ii ura aceasta fiicei sale.
Iesita pe usa casei a inceput sa mearga spre liceu. In timp ce mergea s-a gandit la cum o sa fie anul asta,cel mai important an de liceu,care dupa ce il termina o sa ajunga la facultate,desi ea stia ca nu are inca nici o idee la ce facultate sa se duca,la cum o sa fiu relatia ei cu Harry anul asta. Pana acum tot ce faceam noi era sa ne salutam cand ne vedeam si cam atat. Aflasem de la mama ca in vacanta asta a fost plecat la NY cu niste prieteni,cred ca a fost frumos pentru el. S-a intors de curand ,dar nu am avut ocazia sa il vad,abea daca am iesit in vacanta asta afara sau am plecat pe undeva. Tot ce am facut vara asta a fost sa stau acasa si sa lenevesc.
In timp ce mergea ,si bineinteles ca nu era atenta pe unde merge,s-a ciocnit de cineva.
-Scuze,nu am vrut,nu eram atenta pe unde mergeam. Spuse ea repede.
-Nu-i nimic.
Cand si-a ridicat capul sa vada in cine a intrat nu si-a mai putut lua ochii de la baiatul din fata ei. Avea ochii albastrii,superbi,si mari,era mai inalt ca ea,ea avand 1.75 in inaltime, avea parul saten,un ten potrivit la culoare si tenul curat. Acesta ii zambea si ea nu mai putea sa faca nimic.
- Numele meu e Andrew. Acesta ii intinse mana politicos.
- Ăăă...numele meu e....ăă...Alice? Spuse ea ,dar a sunat mai mult ca o intrebare.
-Sigur e Alice? Intreba Andrew zambind.
- Poftim? Ăă...da,Alice e. Aceasta se inrosise la fata si nu stia ce sa mai faca.
- Pai imi pare bine ca te-am cunoscut,Alice. Eu trebuie sa plec. Acesta o saluta inainte sa plece si dupa s-a intors si si-a vazut de drumul lui.
Alice,in schimb,a ramas pe loc unde s-a ciocnit cu Andrew si se gandea la s-a intamplat,la cum a fost asa ea de uituca,mai mult aiurita,nu mai patise niciodata asta,sa se blocheze in fata unui baiat si sa nu fie sigura cum o cheama. Dupa ce si-a revenit s-a uitat in jurul ei si a vazut ca era in fata liceului. Deci Andrew e in liceu cu ea,crede ca este nou.
A intrat in liceu si a dat peste prietena ei,Mena. Alice cum a vazut-o a luat-o in brate si au stau imbratisate ceva timp pana Mena a hotarat sa o indeparteze putin si sa se uite la ea.
-Alice!! Mi-a fost dor de tine. A spus Mena bucuroasa ca isi vede prietena dupa aproape 3 luni.
Mena in vacanta de vara a fost plecata cu parintii ei in Anglia ,la bunicii ei,si abea ce se intorsese inapoi in Seattle.
-Mena!! Ce ma bucur sa te vad,mi-ai lipsit curva batrana ce esti! O lua din nou in brate si incepuse amandoua sa rada de apelativul pe care l-a folosit Alice. Asa vorbeau ele.
S-au luat de mana si au plecat spre curtea liceului unde era scena pentru a asculta discursul directoarei.
Directoarea vorbea despre cum v-a fi anul asta,ce cluburi extrascolare sunt noi si la sfarsit despre examenul pe care il vor da cei din clasa a 12-a. In timp ce ea vorbea Mena se apropiase mai mult de Alice.
-Alice,uita-te in stanga. Ii spuse aceasta.
Alice isi intoarse capul si cand a vazut ce ii indica prietena ei a ramas socata. Il vazuse pe Harry. Dupa 3 luni il vazuse in sfarsit. Inima ii incepuse sa bata mai tare cand a vazut ca Harry nu mai era acelasi,se schimbase la fizic. Acum avea parul mare,cret,care ii ajungea pana la maxilar,era mai bine facut,umerii si pieptul iesind foarte mult in evidenta prin tricoul negru pe care il purta. Nu vedea ea bine de unde era,dar si-a putut da seama ca avea o tigara in mana pe care o duse la gura si trase din ea. Era uimita,socata chiar de ce vedea. Harry a vazut ce Alice se uita la el si nu mai avea mult pana dadea in holbat. Acesta isi intoarse capul si ii spusese ceva baiatului care era langa el si acesta s-a uitat spre ea si a inceput sa rada. Nu il mai recunostea,nu mai vroia sa aiba de a face cu el,acum vroia sa se ascunda si sa nu il mai vada. Isi intoarse capul spre directoarea care inca vorbea si Mena se apropiase din nou de Alice.
- Acum uita-te in dreapta. Ii spusese Mena. Si-a intors capul si cand a vazut cine era a inceput sa zambeasca discret cand l-a vazut pe Louis.
Acesta deja se uita la ea pana sa se uite si ea. El a zambit si i-a facut semn cu capul in semn de salut. Ea vazand i-a zambit drept salut.
S-a intors din nou cu capul spre scena si zambea doar gandindu-se la Louis care o privea.
Dupa ce directoarea a terminat discursul,Alice si Mena au intrat in liceu,indreptandu-se spre clasa in care aveau sa se intalneasca cu dirigintele lor sa le dea orarul.
Ajunse in clasa s-au asezat in a treia banca de la perete si isi asteptau dirigintele. Alice se uita prin clasa si vazuse ca avea colegi noi anul acesta,dar Louis nu era in clasa ei. Dupa cateva minute a intrat si dorigintele ei in clasa si a inceput sa vorbeasca si el despre examenele de la sfarsitul anului si despre colegii cei noi. Dupa ce le-a dat orarul acesta a plecat din clasa.
Alice hotarase sa se duca cu Mena la o cafenea si sa vorbeasca despre ce au facut in vacanta, sa recupereze timpul nepetrecut impreuna.
Cand a iesit din liceu cu Mena,la iesire era Harry cu prietenii lui si cu o fata care mai avea un pic si se dezbraca pe el. Ea nu l-a bagat in seama,desi l-a vazut pe Harry cand se uita la ea.. . .
Aceste e primul capitol. Sper sa va placa. Daca sunt greseli gramaticale va rog sa treceti peste ele. Astept o parere despre capitol,daca va place sau nu, sa stiu daca mai continui sa nu sa scriu.
Imi este de ajuns si o singura parere data de cineva.
Pupicei😙😙
CITEȘTI
Iubirea Din Copilarie
RomancePentru Alice Morgan baiatul din vecini inseamna mai mult decat crede acesta. De cand era mica il admira si spera ca intr-o zi va fi ceva intre ei. Anii au trecut si dupa terminarea scolii generale ea a aflat ca o sa fie la acelasi liceu cu Harry Das...