Arunc ceasul pe Jos care ma destepta in fiecare dimineata. Eu imi deschid ochii somnoroasa si ma scol din pat. Merg la dulap si imi aleg ( media) si merg la dus. Dupa 10 minute ies din baie, imi iau lenjeria, sutienul si hainele alese de mine. Ma duc in bucatarie si il vad pe tata facand calatite.Eu: clatiteeeee.... ( spun eu tipand si imbratisandu-l)
Tata: neata si tie draga mea. ( spune el si sarutandu-ma protector pe frunte)Eu chicotesc de ce fata a facut cand am tipat ca descreierata in bucatarie strigand clatite.
Tata: apropo sa sti ca astazi o sa te iau de la scoala mai devreme.
Eu: de ce?
Tata: pentru ca eu cu tine o sa mergem la mall ca sa iti iei haine pentru disiara.
Eu: ce e disiara?
Tata: o sa mergem la o intalnire cu mama ta vitrega si cu fiul ei.
Eu: a ok
Tata: nu esti deranjata de faptul ca o sa ai Alta mama?
Eu: umpic dar... Esti fericit si asta e tot ce conteaza.
Tata: multumesc ca esti de acord cu asta.
Eu: nu ai pentru ce. Acum eu trebuie sa plec la scoala.. Pa tata ( spun asta inbratisandul, pupandu-l pe obraz si luand o clatita in mana).
Am iesit din casa si am asteptat autobuzul.// la scoala //
Eu am mers la dulap si m-am uitat ce ora avem acum.
x dirigentie
Am meds in clasa si am asteptat ca diriginta sa intre in clasa, astept..astept...astept... astept... Si a intrat.Diriginta: buna ziua
Toti: buna ziua
Diriginta: dragi elevi vreau sa vil prezit pe noul vostru coleg Stefan. Stefan treci in fata clasei te rog.Eu ma uit prin clasa si de-a abea acum l-am zarit. Statea e in a 4-a banca de pe primul rand. Acesta s-a dus in fata clasei si se uita la noi. Deodata ochii lui sa-u oprit direct pe mine facandu-ma sa ma uit in ochii lui pierdandu-ma in ei. El era inalt, avea parul verde ridicat in sus puţin ciufulit, ochii caprui apropiat de negru, pieptul bine facut si tenul de un alb ca al vampirilor. Era imbracat intrun tricou negru in care se poate foarte foarte bine sa se vada pieptul bine lucrat.
Vai ce uituca sunt am uitat ca sa ma prezint. Am 18 ani, prul albastru, ochii verzi, am 1,68 inaltime, locuiesc in America, sunt emo, ma chiama Katerine dar toti prieteni imi spun kate si locuiesc cu tatal meu deoarece mama ne-a parasit pentru un barbat cand eu aveam doar 14 ani.
Gata!!!
Sper ca va placut cartea...pa, pupici 😘😘😘😘😘
CITEȘTI
Indragostita de fratele meu vitreg !!!
RomanceEa: este o fata timida si naiva. este genul de fata care sta in banca ei ascultand toate insultele spouse a supra ei, pana cans intalneste un baiat de care se indrogostise nebuneste de el. el: este genul de baiat bad boy