#16

13.7K 1.6K 691
                                    


''Merhaba?'' dedi Taehyung kapıdaki adam izin bile almadan içeri girerken.

''S-Sen de kimsin?''

Hızla bana dönüp gözlerini kısarak bakmaya başladı.

''Sen Jimin misin?''

Kıkırtıya benzer bir ses çıkarmıştı.

''Ben seni kadın sanıyordum.''

Ah, teşekkürler.

''Şimdi kim olduğunu söyle ya da defol evimden.'' dedi Taehyung.

Sinir olduğu zamanlar Taehyung melek yüzlü bir şeytana dönüşüyordu. Bu korkutucuydu.

''Tabi, elbette!''

Atkısını ve montunu çıkartıp asacak yer arar gibi etrafına bakındı. Bu havada atkı mı takıyordu?

Görünüşü düzgün olmasaydı onun evsiz olduğunu düşünebilirdim.

''Dediğimi anladığını sanmıyorum.''

Çocuk bu sefer rahatlıkla duyulabilecek bir kahkaha attı.

''Aptal değilim, anladım. Ama bu ev senin değil, değil mi?''

Tabi, ev bizim değildi. Ama sonuçta şu an biz oturuyorduk burada. Bu da bizim sayıldığı anlamına gelmez miydi?

''Polisi arıyorum.''

''Bekliyorum.''

''Kendini tanıt.'' dedim iyice yayıldığı koltuğun karşısındaki koltuğa otururken.

''Hoseok. Ama şu sarışın bana Hope diyebilir.'' dedi Taehyung'a doğru göz kırparak.

Taehyung sinirden kızarmaya başlamıştı.

Bu saatte evimize pat diye giren bir yabancı arkadaşımla flört ediyordu.

''Hoseok?''

''Evet. Senin de Hope demeni önerirdim ama Yoongi'nin bu yakınlıktan hoşlanacağını sanmıyorum.''

''Yoongi mi?''

İsmini duymam bile kalp atışlarımın hızlanmasına yetmişti.

''Dikkatini bu mu çekti? Bence bana lakap takamamak daha büyük bir sorun.''

Karşımda oturan çocuğun eğlendiği her halinden belli oluyordu.

''İyi, şimdi evimden defol.''

''Bu kadar sinirlenme. Suratın kırış kırış olacak.'' dedi yüzünü tuhaf şekillere sokarak.

İster istemez bu görüntüye gülmüştüm. Tehlikeli birine benzemiyordu ve Yoongi'yi de tanıyordu. Ona güvenebilir miydim?

''Anlatmaya başla.''

Taehyung yanıma oturup kollarını birbirine doladı. Tesiste geçirdiğim günlerden hatırladığım tarzda bir şekle bürünmüştü.

''Yoongi'yi tanıyor musun?''

''Ah, evet.''

Kolunu öne doğru uzatıp bileğindeki saate baktı.

''Geç kaldı. Benden önce gelmiş olması lazımdı.''

''Kim geç kaldı?''

''Kimden bahsediyoruz biz?''

Yoongi buraya mı gelecekti? Bu onun iyi olduğunu mu gösterirdi?

''Her neyse.''



Her ne kadar Taehyung çocuğa sert davranmış olsa da ilerleyen dakikalarda yüz yumuşamıştı. Hatta ona yaptığı kurabiyelerden bile ikram etmişti. Tabi bunu iyi niyetle mi yaptı, emin değildim. Ama benim yerken öleceğimi düşündüğüm kurabiyeleri Hoseok büyük bir iştahla yemişti. Bu çocuk ya çok midesizdi ya da Taehyung'dan gerçekten de etkilenmişti.

Contagion - YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin