Új élet. Új iskola. Új barátok. Új ház. Új város. A szüleim miatt Los Angelesbe kellett költöznünk mivel itt kaptak munkát. Én nem akkartam mivel minden odakött. A szüleim erre csak azt mondták, hogy ilyen nagy lehetőséget miattam nem fognak eldobni ha pedig nem tetszik beadnak egy árvaházba. Erre inkább beleegyeztem. De most inkább választanám az árvaházat mint őket. Sosincsenek otthon. Volt már olyan mikor 3 hónapig nem láttam őket, mert ők valamilyen konferencián voltak. Ilyenkor kiengesztelésűl megdobják a számlámat. Ők azt hiszik, hogy a pénz mindent megold. Szerintem egyáltalán nem. Na mindegy. Röviden magamról hosszú szőke hajam van és kék szemem. 16 éves vagyok. Ennyit rólam.
Most jelenleg az új otthonunk felé tartunk. Bekanyarodtunk a leggazdagabb környékre ahol a házak, 3(!!!) emeletesek voltak. A nagy bambulásba csak azt veszem észre, hogy egy kisebb palota elött parkolunk le. Tudom hogy anyájék sok pénzt keresnek de hogy ennyit!!! Szerencsére semmit nem kellet kipakolnunk mivel a lakberendező már mindent megcsinált. Míg apa beparkolt a garázsba adig anya körbevezetett a házban. Amikor beléptünk egy hatalmas előtérbe találtuk magunkat. A közepén volt egy hatalmas L alakú bőr kanapé. A falon pedig egy LCD tv a kanapé mellett volt egy kandalló. Ebből a helyiségből ha jobbra volt a konyha. Mitis mondják modern volt. A pult márvány volt. Volt még egy ebédlő ahol volt egy asztal ahol szerintem vagy tízen biztos elférnek. Ezen kívül volt az emeleten 7(!!) szoba. Egy az enyém egy az apájéké két vendég szoba egy játékszoba amit egyáltalán nem értek miért. Egy szauna és egy ilyen iroda féleség gondolom anyáéknak. Na mindegy. Vissza térve a szobámra, egyszerűen imádom!!
A falai krémszínűek van egy hatalmas francia ágy a szoba sarkába a falon pedig egy hatalmas LCD tv. A falon van még egy könyvespolc tele könyvekkel. Volt még két babzsákfotel is. A szobából nyílik két ajtó nem tudtam hogy mi ezért odamentem és megnéztem. Az egyik egy fürdőszoba volt. Gyönyörű tengerkék csempe volt a falon volt egy halalmas kád is meg zuhanyzó is. Még mindig nem tudtam mit rejt a másik ajtó de mikor benyitottam az álam is leest. Egy hatalmas gardrób volt tele ruhával és rengeteg cipővel. Na jó nekem ezt még fel kel dolgoznom. Legalább ezért megérte elköltözni. Le akkartam pihenő de a szüleim lehívtak valamiért.
-Igen?-kérdezem mikor nagy nehezen sikerült leérnem. Majdnem eltévedtem.
-Figyelj van 3 szomszédunk mennyj adát az ajándékot amit apáddal vásároltunk nekik.-mosolyog.
-Muszály?-nyavajgok.
-Igen. Sies mert ha hazaérsz apáddal szeretnénk valamit mondani. Na indulás.-adja a kezembe az első ajándékot. Elsőnek a szembe szomszédhoz mentem ahol egy idős néni nyitott ajtót.
-Csókolom most költöztünk ide és gondoltam hozok magának valamilyen ajándékot.-mosolygom.
-Jaj kedvesem igazán nem kellet volna.-próbál tiltakozni.
-De kérem szépen fogodja el.-mosolygol rá biztatóan.
-Jaj nagyon köszönöm! De ha már itt vagy nem akarsz bejönni egy kicsit teázni?
-Köszönöm a meghívást de nekem mennem kell de valamelyik nap eljöhetek ha akarja.-nagyon szimpatikus nekem ez a néni.
-Rendben akkor jöhetsz amikor akarsz.-mosolyog.
-Köszönöm de most mennem kell. Viszlát!-intek majd vissza mentem haza a többi ajándékért. Megfogtam az egyiket majd a bal oldali szomszédhoz mentem. Ott egy 20 években járó lány nyitott ajtót vele is beszélgettem ágy kicsit majd mentem vissza az utolsó ajándékért és mentem az utolsó szomszédhoz mikor odaértek becsengettem majd ilyeneket hallottam:
-Megyek
-De hogy mész egy alsónadrágban.
-Megjött a pizza!
-Én lakom itt szóval én nyitók ajtót.-mondja valaki majd nyíl az ajtó és egy magas szőke fiú kék szemmel nyit ajtót. Átnéztem a válla felett ahol volt vagy 10 fiú.
-Szia ismerlek?-kérdezi mosolyogva nem tudtam válaszolni mert barna hajú barna szemű fiú odaugrott.
-Heló cica van gazdád?-kérdezi belőlem még kitőr a röhögés. Uristen de béna szöveggel próbálkozik.
-Cameron ez béna volt de most menj innen.-mondja a szőkeség ezek szerint Cameronnak.
-Bocsi na miért jöttél?-kérdezi mosolyogva.
-Semmi baj csak most költöztünk ide.-mutattok a házra.-És hoztam ajándékot.
-Köszi nem jössz be?-kérdezi.
-Hát ha nem baj.-húzom félmosolyra a számat.
-Dehogy gyere.-mondja majd odébb áll hogy betudjak menni.
-Hé barmok vendégünk van.-kiáltja el magát mire mindenki idekapja a felét.
-Szia.-köszönek egyszerre.
-Sziasztok.-mosolygok rájuk.
-Hogy hívnak?-kérdezi egy eszméletlen kék szemű fiú.
-Diana de csak Dia. És titeket?-kár volt megkérdezni, mindenki egyszerre kezdte befelé ordítani a nevét. Félve a mellettem álló fiúra néztem aki vette az adást.
-Barmok hallgasatok mert őt is elilyesztitek.-ordít.
-Na igy már jobb.-mondja mikor már mind elhallgatott.-Akkor én Jack vagyok ők itt Nash, Cameron, Daniel, Aaron és Taylor.
-Hát ürölök, hogy megismertelek titeket de mennem kell.-húzom el a számat.
-Úgye nem miattuk?-mutatt a fiúkra.
-Dehogy! Csak sietnem kell.-mondom.
-Rendben akkor kikísérlek.-mosolyog rám.
-Köszönöm.-viszonzom a gesztust.
-Hát örülök, hogy megismertelek! Szia!-köszönök el.
-Hé!-állit meg.
-Igen?-fordulok meg.
-Holnap 3-tól lesz egy buli itt! Ha akarsz gyere el.-mosolyog újra.
-Rendben de tényleg mennem kell. Szia!-köszönök el végleg.
-Meg jöttem.-kiáltom el magam amikor hazaértem.
-Gyere a konyhába.-kiabál ki anya.
-Igen?-ülök le egy székre.
-Na azt szeretnénk mondani, hogy elkénne menününk apáddal egy 2 hónapos konferenciára. Remélem nem bánod!-néz rám. Hogy bánom-e? Már nem! Elejente zavart de most már nem! Már megszoktam!
-Nem.-válaszolom szűkszavúan.
-Jajde jó! Akkor mi már most indulnánk.-mondja majd megfogják a bőrőndjeiket és az ajtó felé indulnak.
-Utaltunk pénzt a számládra remélem elég lesz! Majd találkozunk szia!-köszönek el és már itt sem vannak. Nem baj legalább nem kell majd magyarázkodnom, hogy hova megyek. Az iskola majd csak 2 hér múlva kell mene. Klassz!! Addig itthon unatkozhatok na mindegy. Kezdet rajtam eluralkodni az álmoság így felmentem a szobámba letusoltam majd felvettem a pizsamámat és szó szerint belevágodtam az ágyba. Az álom hamar elnyomott.Hi!!😀
Hát ez lenne az első rész!!!😎
Remélem valamennyire elnyerte a tetszéseteket!!😒
Bye: Evi😘
YOU ARE READING
Egyszer mindenki megteszi✨/J.J/
Fanfiction-Szeretlek.-suttogja -Úgy soha nem hagysz el?-kérdezem mélyen a szemébe nézve. -Nem. Téged soha.-emeli ki a soha szót. -Csak az a baj, hogy egyszer mindenki megteszi.-hajtom le a fejem.