Hoofdstuk 2. De geheime ontmoeting?!?

8 1 0
                                    


                        POV Kevin

Ik loop weer alleen door Los Angeles. Ik had tegen Emma gezegd dat ik even een frisse neus ging halen, maar eigenlijk hoopte ik Lies weer te zien. Ik voel me heel schuldig , maar ik MOET Lies weer gewoon een keer zien. Ik mis haar zo erg, en ik vind het best erg voor Emma, maar ik mis Lies veel te erg.

Opeens zag ik die mooie haren weer. Die van Licia. We draaien naar elkaar toe en onze ogen ontmoeten elkaar. Die prachtige groene ogen lichten op zodra we elkaar zien. Ze glimlacht. En zonder het eigenlijk te merken loop ik naar haar toe. Ik merk niet eens meer dat er wat mensen om ons heen lopen. Het is alsof een magische kracht ons naar elkaar toe trekt..

POV Licia

Ik loop naar Kevin toe en zie dat hij een soort twijfelachtige blik in zijn ogen heeft. Ik zet mijn liefste glimlach op en nu staan we een halve meter van elkaar af. 'Hoi Kevin,' zeg ik lief. Kevin zijn gezicht smelt bij mijn stem, ik weet precies wat ik moet doen en zeggen. 'Lies.. Ik weet niet meer wat ik moet doen.. Ik mis je zo..' Ik leg mijn vingers op mijn lippen. 'Ik weet het Kevin..' fluister ik. Langzaam komen onze hoofden dichter bij en dan raken onze lippen elkaar..

Emma P.O.V

Er gaat een hele erge angst door mij heen.

Angst dat Kevin ieder moment vertrekt. Hij is weer weg en ik ben heel bang dat dit alles maar een droom is.. Kevin loopt weer binnen ik zie lipstick op zijn lippen.. "k kevin h hoe k kom j je aan d dat l lipstick?


Dont steal my man deel 3 van de 5Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu