1Final

811 63 51
                                    

Jungkook arkadaşı ile otururken, Yoongi kız arkadaşı ile önlerinden geçiyor. Jungkook ise arkadaşının sözlerini yarıda kesip bir şeyler anlatıyor ona.

"Yorgun, mavi çocuk benim yolumdan yürüyor. Bir kızın ellerinden tutuyor."

Bir kaç dakika sonra kız Yoongi'nin ellerini hızla ittirip sinirle ordan gidiyor. Bunu gören Jungkook, Yoongi'nin sevgilisinin onu terk ettiğinden şüpheleniyor. Arkadaşına eğilip, sırıtarak bir şeyler anlatmaya devam ediyor.

"Sonunda o basit sürtük gidiyor. Şimdi onun adamını alabilirim.

Biri bana, benim olmayan şeylerden uzak durmamı söylemişti. Ama o onun muydu, beni bu kadar çok isterken?"

Jungkook gidip Yoongi'yi getiriyor ve onun gülmesini sağlıyor. Yaklaşık 30 dakika sonra sevgilisi sinirle gelip bağırmaya, ve kızmaya başlıyor. Bunun üzerine Yoongi kızı sevdiğini söyleyip duruyor. Jungkook iyice sinirlenip Yoongi'ye dönüyor.

"Sakinleştir onu. Sinirlerime dokunuyor.

Onu sevmiyorsun. Bu kelimelerle yalan söylemeyi bırak.

Onun sızlanmasına dayanamıyorum. Emziği nerde bunun? Hem onu sevmek yorucu görünüyor. Bu yüzden, beni sev."

Yoongi, Jungkook'u görmemezlikten gelip kızın elinden tekrar tutuyor ve gidiyorlar ordan. Jungkook ise dediği kelimeleri sindirmeye çalışıp arkalarından bakakalıyor.

Pacify Her × YoonKookWhere stories live. Discover now