" Aleesandras pov"
"Είμαι στην αίθουσα χορού μαζί με την Λάουρα την κολλητή μου περιμένοντας την καθηγήτρια χορού να έρθει...
Η πόρτα χτύπησε τότε μπήκε μεσα ένας κομψός ελκυστικός άνδρας με μαύρα μαλλιά και μπλε μάτια σαν τον ωκεανό.
Ένιωσα ένα σκουντιγμα στον ώμο μου ήταν η Λάουρα
Λα:Alessandra το βλέμμα σου τον καρφώνεί εδώ και ώρα μήπως σου αρέσει
Ales:εμμ κοίτα είναι πολύ ελκυστικός και έχει κάτι το ωραίο στο βλέμμα του και κόλλησα
Η καθηγήτρια η Σάσα μπήκε στην αίθουσα για να ξεκινήσουμε το μάθημα
Μας ανάκοινωσε ότι θα γινει ένας διαγωνισμός θα υπάρχει το κύριο ζευγάρι το οποίο περιμένω να μάθω ποιο θα είναι
Σασα:το ζευγάρι το οποίο θα παρουσιαστεί ως κύριο στον διαγωνισμό θα είναι ο Dominik και η Alessandra
Ο θεέ μου δεν το είπε..τι θα κάνω
Ο Dominik ερχότανε προς το μέρος μου έκανε κάτι που δεν το περίμενα μου φίλησε το χέρι και αργότερα έπιασε σφιχτά την μέση μου ενώθηκαν τα χέρια μας για έναν άγνωστο παθιασμένο χορό.......ενιωσα κάτι που δεν το είχα ξανανιώσει.Έτσι όπως χορεύαμε μέ τον Dominik ξαφνικά γύρισε το πόδι μου,ενας οξυς πόνος διαπέρασε το σώμα μου και ύστερα έπεσα στο πάτωμα κλαίγοντας με λυγμούς,δεν άντεχα πονούσα.
Dominik pov
Καθώς χορεύαμε με την γοητευτική συνοδό μου την Alessandra έπεσε κάτω κλαίγοντας με λυγμούς γύρισε το πόδι της δεν μπορούσα να την βλέπω,ετσι την πήρα αγκαλιά κατευθυνόμενος προς το ιατριο της σχολής...
Alessandras pov
Ο γιατρός της σχολής είπε ότι για ένα μήνα δεν θα μπορώ να χορέψω και θα πρέπει να είμαι σπίτι..και τώρα ποια θα βάλει για συνοδό η Σάσα.
Καλησπέρα το κεφάλαιο μου είναι πολύ κακογραμμένο αλλά δεν εχω και πολύ φαντασία.
Σας εύχομαι καλά χριστούγεννα με υγεία,αγαπη,χαρα και διασκέδαση το 2017 μας φέρει πολλες χαρές και λίγες στεναχώριες😝😋😍😎🍰🍺🎄🎁.....το ξέρω ότι έχω να βάλω ένα μισή μήνα😫 κεφάλαιο αλλά δεν είχα χρόνο με το σχολείο😒....ευχομαι αυτές τις ημέρες αγάπης να τις περάσετε γλύκα και διασκεδαστικά με τις οικογένειες και τους φίλους σας😘😍😍Vote και σχόλια αν σας άρεσει θέλω την γνώμη σας για να κάνω ακόμη καλύτερη την ιστορία μου...
"Φιλιά πολλα"😘😍
"Μαρια"😘
DU LIEST GERADE
The Red Color Of Passion
RomantikΜια ιστορία γεμάτη πόθο και πάθος. Μια ιστορία με μυστήριο. Το κόκκινο χρώμα του πόθου και του πάθους,του πειρασμόυ και του έρωτα της κόλασης και του αίματος. Ένας άντρας και μια γυναίκα. Μια μοιραία συνάντηση Ένας χορός Το τριαντάφυλλο όμορφο με...