Hlasování

283 15 14
                                    

Rozhodla jsem se udělat hlasování, jaký připběh mám psát dál :)
Do komentářů napište prostě A nebonebo C

A) ...But I'm Slytherin
Lucyanna (Lucy) Riddleová, dcera Voldemorta a její poslední ročník v Bradavicích. Jako její otec chodí do Zmijozelu. Ona, a její kamarádky Bellattrix, Narcissa a Luna nesnáší Nebelvír a všechno, co s ním souvisí. Teda ne všechno.... Lucy má totiž jedno velké tajemství, o kterém ví jen ona. Miluje totiž Siriuse Blacka.
V Bradavicích bude probíhat taková soutěž. Studenti se rozdělí po čtveřicích, a budou proti sobě soutěžit (ještě nevím v čem XD). Víc vám nezdělím :)

B) The game
Maribelle, tichá, neoblíbená, ošklivá dívka.
Jack, oblíbený, překrásný princ hrající fotbal ve školním týmu. A taky trochu Cassanova.
Jednou se Jack vsadil se svým nejlepším přítelem Nollanem, že může jakoukoliv holku udělat svou dívkou, krasavicí a všemi oblíbenou. Nollan samozřejmě vybral Maribelle.

C) Disney Academy
Elsa a Anna, dvojčata (ano, tady budou dvojčata) která nevypadají vůbec stejně. Změnili stát, město, domov, školu. Změnili svůj život, své přátelé. Přestěhovali se do Los Angeles. Začali chodit na novou školu Disney Academy. Ariel, Mulan, Locika, Popelka, Sněhurka, Kristoff, Flynn, Eric..... Všechny postavičky, co známe z Disney pohádek...... Všechny tam byly.

My prince {ShortStory}Kde žijí příběhy. Začni objevovat