Deel 1

0 0 0
                                    

Cloë komt net van school. Heerlijk zegt Cloë als ze thuis op haar bank ploft hoort ze haar moeder weer vragen of ze roos wil uitlaten. Jaa! Roept Cloë
De hond rent op haar af en likt op het gezicht van Cloë hallo roosje roept ze verliefd.

Even later als Cloë aant wandelen is met roos lopen ze naar achteren ze zien een huis dat versleten van buiten is maar alles staat er nog tafel tv echt alles.. Cloë kijkt verbaast door het kapotte raampje. Zag ze nou iemand voor bij lopen? En begon het licht opeens te knipperen? Cloë kreeg kippenvel weg hier riep ze tegen roos.

Roos en Cloë lopen richting huis.
Roos rent achter Cloë aan. Als ze thuis is aangekomen pakt Cloë haar laptop. Ze zoekt op "verlaten huis met mensen"

10 resulaten.
Cloë klikt op het eerste resultaat

Een verlaten huis kan erg gevaarlijk zijn. Er kunnen altijd mensen wonen! Mensen die je kunt zien? Jaja! Heb jij ooit dat gezien? Dan zie je geesten!

Cloë kijkt verbaast en durft bijna niet verder te lezen.

Niet bang zijn, want dat is heel mooi! Lichten die knipperen tv's die uit en aan gaan deuren die open gaan! Wauw!
Pas wel op want niet alle geesten zijn aardig.

Cloë word bang en denkt na wat ze moet doen. Ze pakt een appel en haar moeder vraagt of het leuk was even spelen met de pup. Ja roos was erg lief! Antwoord Cloë.

Als Cloë naar boven loopt hoord ze een raar geluid

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 18, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

MaybæWhere stories live. Discover now