A jak a kde jsem ji vlastně potkala??
To vám řeknu právě teď...Jednoho krásného, úžasného deštivého dne jsem stala a udělala takovou tu klasiku... dřív jsem mela nádherné dlouhé černé vlasy, ale to je pryč. Teď mám krátké černé vlasy načesane nahoru.
Když nastala 9 hodina večer, měla jsem sraz s jednou kamarádkou. Ano, dříve jsem byla ve škole velmi oblíbená, teď bych těm lidem vyskrabala oči.
No.. ale co už, mohla bych se vrátit k tomu jak to zacalo.
Jak říkám bylo 9 večer a já šla ven, sama, po tmě, úzkou uličkou kde zabili uz nejmíň 3 lidi... ano.. slyšíte dobře. Já sama tam tudy sla. Teď si říkám jak jsem mohla být tak pitomá.
Jak jsem tedy šla tom uličkou, najednou jsem za sebou slyšela nějaké šoupavé kroky, otočila jsem se. Nikdo tam nebyl.
Ok ok, možná si říkáte ze jsem asi úplně hloupá. Ale to není vše.
Najednou jsem se otočila zpět mou cestou a spatřila jsem svoji kamarádku... s nožem v ruce, a míří ke mě. Chtěla jsem změnit směr a utéct, ale najednou me někdo chytl ze zadu a ja nemohla nic dělat.
Začali do me řezat nožem, pak alr řekli DOST! Ten chlap me vzal k sobě domů. A... znásilnil me.
Proklela jsem všechny okolo me. Našla jsem si panenku, které jsem vyrezala její "tělo" a poddala jsem se ji. Byla a furt je to moje královna. Bohyně!
Bohyně Anna!
Tedy, a ja jsem se dostala do té léčebny?
No... každý večer po prokletí a vlastně ne jen večer a po poddání Anně jsem jí musela poslouchat.
Nejprve jsem musela zabít toho chlapa s tom "kamarádkou", poté jsem musela dělat to co chtěla Anna..Pokračování příště...
ČTEŠ
Imaginary Friends
FantasyTento příběh je o holčině, kterou něco zabilo... zabili ji falešní lidé... přestala věřit všem lidem, opustila rodinu, rodiče, nemá žádné kamarády... teda kromě těch vymyšlených, imaginárních. uzijte si příběh. Snad se bude líbit. :))