než se to všechno odehrálo..... part 1

6 0 0
                                    

      Jako každý ráno mě mamka probudila. Vůbec se mi nechtělo vstávat tak na mně začala křičet:,,Mio vstávej!" Mamka si šla lehnout a já už vstala a šla se umýt. Táta už naště jistí nebyl doma, asi jel do práce, ale to nikdo neví (jestli vážně jel do práce). Mamka se s nim furt hádá a táta to vzdal a odjel někam. Teď doma tráví co nejmíň času, ale nikomu neřekl kam jezdí. Je mi to líto. Že to  doma nemám jako ostatní. Nechápu proč se rodiče brali a dělali dítě, když se nemají rádi. Ale jiné rodiče bych nechtěla a za nikoho nevyměnila i když se hádají.                                     Připravila jsem se do školy a pak už šla na roh jedné ulice, kde se scházím s kamarádkou Anežkou. Mám ji moc ráda, ale už hodně krát jsme se pohádaly .Šly jsme do školy a cestou jsme se ještě sešli s Beky a povídaly si o klucích a různých holčičích věcech.                                                        Došly jsme do školy a šly do naší třídy, kde jsem si povídala s mojí nejlepší kamarádkou Ninou. Hodně jsme se smáli různým blbostem. Jsme takový dvě vysmátý holky, který se mají moc rádi a rádi drbají o klucích.                                                                                                                                                                   Nině se líbí Matěj a mně Lukáš z druhé třídy. Nikdy jsme se s nimi nebavily, ale rády se s nimi bavily. Byla přestávka a najednou k nám do třídy přišel Lukáš a šel přímo k naší lavici. Nina byla zrovna s Niky na záchodě (Niky je naše hodně dobrá kamarádka a chodí k nám do třídy). Lukáš se furt přibližoval blíž ke mně a sedl si vedle mě. Řekl mi ,,ahoj" a já mu odpověděla to samé. Já jsem se začala celá červenat, protože se mi vždycky líbil. On se na mě celou dobu krásně usmíval a byl k sežrání. Chvíli jsme si povídali a dost nasmáli. Nakonec se mě zeptal jestli s ním nechci jít ven a já samozřejmě řekla ,,ano."Dal mi své číslo a pak k naší lavici přišla Nina s Niky.                                            Luky jim řekl ,,ahoj" a mně ,že se ozve a odešel. Já byla celá šťastná a holky se začaly vyptávat co se stalo já jim všechno řekla plná radosti. V tu chvíli zazvonilo na hodinu, ale ani to mi náladu nezkazilo. 

   

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 09, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

life for nothingKde žijí příběhy. Začni objevovat