Eğer sarı saçlıysanız, yakışıklıysanız he birde sevgiliniz yoksa yandınız demek. Ben Adrien Agreste, 17 yaşındayım ve lise 3 öğrencisiyim. Evet evet dalga geçebilirsiniz hiç ilişkim olmadı. Olmamasının da bir sebebi var ama yani. BEN TEK GECELİK SEVERİM.
- Adrien kafan mı güzel gel şuraya sırana otur hoca gelecek.
- He bir de adı Marinette, lacivert saçlı, üçgen çeneli ve inek kişilikli insanlardan "nefret ederim."
- NÖFRÖT ÖDÖRÖM'miş. Ben sana çok bayılıyorum sanki Adrien.
_1 HAFTA ÖNCE_
- Alo baba! Baba! Ne demek harçlığımdan para kesmek ya? Ne demek bu? Daha çok kız vardı benle planı olan.
- Adrien hayatın para mı senin? hep para, para, para! Para istiyorsan git oku ve çalış gerizekalı!
- Ya ama baba! Yine mi yüzüme kapadın ya?! ÜFFF.
Adrien babasının siniri ile en sevdiği şey olan "çilekli lollipopu" ile bir güzel yerken karşısında da lacivert saçlı bir kız önüne geçiyordu sürekli. Adrien birkaç kez hızlı yürü demesine rağmen duymamış olmalıydı ki cevap vermiyordu. En sonunda "NE VAR!?" diye bağırarak arkasını döndüğünde elindeki yumruk Adrien'in gözüne gelmişti. Yumruğun hızıyla ağzındaki lollipop çubuğundan ayrılarak Adrien'in boğazında kaçmış, çubuk ise o kızın suratına gelmiş ve suratında koca bir sıyrık oluşturmuştu. Aynı anda birbirlerine bağırmaya başladılar.
- NE DİYE ÖNÜNE BAKMIYORSUN!? GÖZÜM MORARIR İSE NE YAPACAKSIN HA!!???
Kız Adrien'i dinlemeden sinirle ağlayarak tuvalete gitti okul çantasını ve kitaplarını olduğu yerde bırakmıştı. Adrien'de böyle bir kızı ilk defa görüyordu. Tam peşinden gitmeye kalkacaktı ki eşyalarını bıraktığını tekrar fark edince ilk eşyalarını toplayıp kendi dolabına koydu. Ders zili çalana kadar bekledi ve o kız gelmeyince de sınıfa gitmeye karar verdi. Karşısına baktığında ise o kızda onu orada bekliyordu.
- Koca teneffüs seni bekledim lan! Neredesin sen?
- Hayırdır ne bu mahalle ağızı. Tanışıyoruz sanki, manyak mıdır nedir?
- Ne var be ne var!? Sınıfıma gidiyorum işte.
- Burası senin sınıfın mı? AH CİDDEN! Ver eşyalarımı hadi.
Adrien kıza eşyalarını verdikten sonra ona bir şey daha sormak için kolunu tuttu.
- Ne tutuyorsun? Ne var gene?
- Benim o sınıfta olduğuma kızdığına göre sende bu sınıftasın gelsene nereye gidiyorsun manyak?
- Sanane be, sanane!? Yolu uzatacağım belki sanane?
- Ay iyi tamam yemedik.
Derse girdikten sonra öğretmen sınıfa kızı gösterdikten sonra kendisini tanıtmasını ister. Arkadan ise sürekli "ne güzel kız lan bu" diye binlerce ses geliyordur. Adrien birden arkasını dönerek "bu mu güzel lan? Şeytan görse besmele çeker." Diyerek tüm sınıfı güldürür ve kendide ölümcül bakışını kıza atar. Ama kızın pekte taktığı sayılmaz.
- Merhaba ben Marinette Dupain-Cheng. Bana kısaca "Mari" diyebilirsiniz. Genellikle uyumayı seviyorum ve derslerime çok özen gösteriyorum. Nefret ettiğim şeyler ise özellikle kendini yakışıklı sanan egolu erkekler. Benden uzak olsunlar yeterli.
Marinette sözünü bitirdiğinde Adrienle uzun uzun birbirlerine kötü kötü bakarlar.
_1 HAFTA SONRA_
Marinette yavaş yavaş arkadaş ortamına alışıyor gibiydi kendine çok iyi bir arkadaş bulmuştu adı "Alya" gerçekten tam bir teknoloji hastasıydı ama onu seviyordu. Öğretmenleri o günkü derste oturma düzeni yapacağını söyledi ve teneffüsüne çıktı. Herkesin tepkisi "ne yani ilkokul çocuğu muyuz biz?" Tarzında bin tane türlü türlü sorular oldu. Alya ve Mari'de bu durumu hiç beğenmemişlerdi. Bir sonraki ders oturma planları yapıldı Marinette ve Nathaniel, Alya ve Adrien, Chloe ve Nino beraber oturuyordu. Sınıfın geri kalanı ise tamamen kız ve erkek şeklinde oturuyordu herkes gibi. Marinette, Nathaniel ile biraz sohbet etmeye başladı.
- Merhaba ben Marinette. Çok sessizsin sanırım.
- E-evet biraz. Nathaniel bende.
- Güzel ismin varmış.
- Se-seninde öyle.
Marinette, Nathaniel'ın neden sürekli kekelediğine anlam verememişti. Sanırım çok heyecanlanmıştı, belkide daha önce hiç bir kızla oturmamıştır diye düşündü. Adrien birden yine sınıfta bas bas bağırmaya başladı. Oturma planı yapılan dersten sonraki ders hoca geç geldiği için sessiz kalamamıştı kendisi. Marinette, Nathaniel'ın kulağına yavaşça fısıldadı "enerji bombasının patlamasına son 10 saniye." Diye, beraber gülümsemişlerdi.
- Eğer sarı saçlıysanız, yakışıklıysanız he birde sevgiliniz yoksa yandınız demek. Ben Adrien Agreste, 17 yaşındayım ve lise 3 öğrencisiyim. Evet evet dalga geçebilirsiniz hiç ilişkim olmadı. Olmamasının da bir sebebi var ama yani. BEN TEK GECELİK SEVERİM.
- Adrien kafan mı güzel gel şuraya sırana otur hoca gelecek.
- He bir de adı Marinette, lacivert saçlı, üçgen çeneli ve inek kişilikli insanlardan "nefret ederim."
- NÖFRÖT ÖDÖRÖM'miş. Ben sana çok bayılıyorum sanki Adrien.
Tüm sınıfın kahkahalarından geçilemiyordu ortalık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lollipop Çubuğu | Adrienette
Teen FictionEğer sarı saçlıysanız, yakışıklıysanız he birde sevgiliniz yoksa yandınız demek. Ben Adrien Agreste, 17 yaşındayım ve lise 3 öğrencisiyim. Evet evet dalga geçebilirsiniz hiç ilişkim olmadı. Olmamasının da bir sebebi var ama yani. BEN TEK GECELİK SEV...