CAPITOLUL I - PARTEA 1
Cand a sunat clopotelul , mi-am dat ochii peste cap , stiind ca urmatoarea ora e Spaniola . Ora in sine , nu era chiar rea , dar este impreuna cu Harry .
Harry imi ruineaza ziua dar nici macar nu stiu de ce . Doar prezenta lui ma deranjeaza , chiar daca nu ar trebui sa imi pese .
Harry Styles este ceea ce oamenii numesc " baiatul rau " pentru ca el crede ca este cool din cauza ca incalca regulile . Nu este foarte cool cand mergi la scoala de corectie pe perioada verii din cauza consumului de bauturi alcoolice in public . Ma enerveaza mult . Poate din cauza ca aproape jumatate dintre fetele din scoala sunt "moarte " dupa acest idiot . Nu stiu ce le place la el , tot ce pot spune este ca au gusturi rele . Harry este asa de nemernic si eu nu pot toata ziua cum el insulta oamenii mereu , are lipsa de respect fata de fiecare fiinta de pe Pamant si alte multe lucruri .
Am stiut ca Harry ma urmarea la ora cum face in fiecare zi . Asta nu e ceea ce ma enerveaza , pana la urma mergem la aceeasi ora , dar este modul in care el se comporta . Ajung la clanta si apas pe ea . Sunt complet constienta ce inseamna asta dar in secret am sperat ca ea sa il loveasca pe Harry . Asta suna groaznic dar au fost gandurile mele reale .
Mi-am ocupat locul in fata clasei apoi am pretins ca ma uit dupa ceva in rucsacul meu pana cand prietena mea a venit . Cand m-am uitat in sus , l-am vazut pe Harry care isi ocupa locul in mijlocul clasei . Ma uitam in secret la el si la modul in care si-a scos tema de seara trecuta din rucsacul lui si a mazgalit raspunsurile . Pana la urma , nu m-a suprins asta , nu partea asta . S-a uitat la mana lui stanga si si-a dat buclele din ochii inainte de a se uita in sus la foaie . Ochiii lui m-au "lovit " ca doua gloante mici si verzi .L-am vazut scotand un chicotit inainte ca eu sa imi schimb privirea . Am continuat sa caut in rucscul meu , poate as putea gasi un miracol acolo . Nu stiu , as face orice pentru a-l evita pe Harry . Ma streseaza .
Madeline si-a gasit drumul spre locul ei de langa mine si eu i-am oferit un mic zambet."Esti bine ? Pari , uh , tensionata " , a spus si un ras usor a iesit dintre buzele mele ." Da , sunt bine " , am mintit.Nu puteam fi bine daca Harry era aici . Totul era legat de el si asta m-a deranjat in cel mai rau mod posibil.El imi provoaca fiori si o durere de cap .In cele din urma clopotelul a sunat , semnaland inceputul orei . Cand imi copiam notitele de pe tabla , am observat ca Harry se uita la mine , in fata clasei . Mi-am dat ochii peste cap si am murmurat una sau doua injuraturi apoi mi-am aruncat privirea inapoi spre el . Isi sprijinea capul cu mainile si continua sa se holbeze la mine . Asta e a doua saptamana de scoala si el a facut asta din a doua zi . Poate asta e motivul pentru care il urasc asa de mult .
Profesorul se plimba prin fata clasei si incepuse sa vorbeasca . Am studiat inainte de ora si deja stiam lectia .In timp ce inca luam notite , fiind sigura de marcatul cuvintelor cheie si al frazelor , mi-am aruncat privirea spre Styles . Rucsacul lui subtire statea pe banca , telefonul lui era ascuns sub el si Harry trimitea cuiva mesaje . Mi-am intors privirea inainte si am mazgalit niste notite in caiet , pana la urma , activitatea lui Harry nu m-a surprins . Nu am avut cele mai mari note din lume , nu sunt cea mai responsabila persoana , dar cel putin , depun efort sa il displac . Prin clasa , l-am prins pe Harry care fie scria mesaje , fie se holba la mine . Stiu ca atunci cand se holbeaza la tine un baiat e ceva de bine dar pentru mine asta a fost o insulta imensa .
50 de minute au trecut ca o saptamana , dar in cele din urma clopotelul a sunat . Mi-am mototolit notitele in rucsac . Madeline si cu mine ne-am miscat rapid printre marea de elevi .Ea imi spunea ceva despre planurile ei pentru weekend si am incercat din toate puterile sa o ascult , printre zgomote . Cand am ajuns in curte , ea s-a dus in masina ei si eu m-am dus spre autobuz . Nu am avut o masina chiar daca mi-am dorit mult . Am auzit pasi alergand in spatele meu . Am stiut ca era Amber , dupa felul in care m-a strigat .
" Buna " , am ras intorcandu-ma cu fata spre cea mai buna prietena a mea . " Ai vazut ce poarta Conner azi ? E atat de hot si eu sunt doar ahh .. el e atat de hot ! " a tipat ea . Mi-am dat ochii peste cap in timp ce ea a continuat sa vorbeasca fara rost despre el . Nici nu cred ca e atat de atragator , dar este parerea ei . Conner e inalt si e foarte slab . Si..................................
Imi pare rau daca am facut greseli de exprimare , de gramatica .
Voi posta *cred* in fiecare zi cate o parte , nu cate un capitol .E destul de lung un capitol si e si scoala si ... intelegeti voi .
Sper sa va placa modul in care traduc :3
-Bo
YOU ARE READING
Bad&British Harry Styles - Romanian
FanfictionUra si dragoste.Doua cuvinte total diferite,cu intelesuri complet diferite.Dar,este o limita subtire intre a iubi si a uri pe cineva.Lea Wilson are o ura nu foarte placuta pentru Harry Styles.El este cunoscut ca fiind jucatorul din scoala si baiatul...