Op bezoek

8 0 0
                                    

Wij gaan naar Loena naar Loena. Ja we weten het Jack. Maar Scorpius ik ga je zo missen. En Jill ook. Kom jongens. Jack stap op me bezem. Nee eerst me hippogriefen pakken ik ga ruilen. Kom jullie zien jullie elke dag. Ja en jij en Albus gaan naar Zweinstein. En Jill is op James. Mam hij zegt het weer. Kom doe normaal Scorpius. Ha hoor je het. Even later zitten ze in de woonkamer. Hey Loena. Hey Jack. Ik heb deze. Jij hebt scheurbek. Die heb ik nog niet. Ik wel 2 keer. Jongens ik zet het snoep op tafel. Ginny doe eens rustig.als die mannen ook wat deden. Oh daar zijn Ron en Belinda. Ah pap James mishandelt me. Goed zo James. Ik kom helpen. Wie wordt hier mishandelt. Oom Ron. En Marcel en Loena nog. Ja Stijn komt ook. Kunnen we met hem ook ruilen. Choco kikkers. Yes Anderling. Die had ik nog niet. Ik heb een kobold. Haha. Hey Stijn.scorpius en Jill. James en Albus. Zijn boven. Yes wat is er. Ik heb nu Dobby. Hey Draco hoe gaat het op het ministerie. Ja als hoofd van veilig toverwijs is het nu niet goed de scholen beginnen. Jij als hoofd van magische sport. Hebt het rustig is zomerstop. Ja dat weet ik.en boef. Ik ga effen naar boven. Doe maar Harry. Au! Jij hebt geen toverstok. En komt bij Zwadderich. Want jij bent laf. Hey Loena hoe gaat het. Goed Marcel geeft kruidkunde. En is hoofd van Griffoendor. Interssant kom naar de Wegisweg.even later papa mogen wij Stijn Loena en ik naar de zwerkbalwinkel. Ik loop wel mee.

De familie Malfidus Where stories live. Discover now