Ott alltam majd vettem egy mely levegot es bekopogtam!Par perc mulva ajtot is nyitottak!
-Hello!-nezett vissza egy kb 25 ev körüli lany szőke haja volt es zöld szeme!-segíthetek!?
-öhhmmm szia Rosie vagyok a szoba miatt erdeklődnék de lehet rossz helyen járok-nezegettem kínomban a hirdetest!
-Nem dehogyis akkor biztosan az öccsemet keresed Harryt!-mosolygott-én Gemma vagyok a nővére gyere be!-invitalt be a hazba
-ahh igen köszönöm!
-Harry vendeged van!-kiabalt gondolom az emeletre es nem vécére!😂😂😂
-Gemma mar megint összekeverted a ruhamat nehez lenne egyszer.............ohh hello Rosie igaz!?-nezett ram kerdoen!
-i..ii.....igen én vagyok!
-Remek pont időben egy pillanat es visszajovok csak feloltozom addig is igyal valamit!Gemma kerlek!
-Hat persze na gyere!Gemma egy pohar narancsle mellet kezdett faggatni!
-szoval hany eves vagy!?
-16!
-jesszus nagyon fiatal vagy ,és minek tanulsz!?-lepodott meg!
-Van a kozelben egy egyetem művészeti oda jelentkeztem es felvettek 3-dik voltam a listan !
-hűha ez nagyon jo gratulalok!Na es mi van a szuleiddel!?-kerdezte!
-hát ez elég bonyolult kissé..........😑😑😑😑-erre nem voltam felkeszulve!!!
-értem en kenyes tema nem akarsz rola beszelni oke akkorr......
-köszönöm Gemma most mar atveszem!-szolalt meg hirtelen eztel felbeszakitva Gemma mondandojat!
-csak nyugodtan nekem mennem kell dolgozni örültem a talalkozasnak Rosie !-mosolygott!
-én is nagyon orulok szia!
-szia !
-akkor kezdjuk elolrol szia én Harry Styles vagyok a lakás tulajdonosa!
-szia én Rosie Green vagyok a szoba miatt erdeklődnek telefonon beszeltunk!-neztem a szemeibe amik olyan nem is tudom szepek voltak azt hiszem!
-igen akkor ugy lesz hogy ........................................-csak beszelt es beszelt de egyszeruen nem tudtam figyelni olyan tokeletesek voltak a fogai ahhhhh!!!-Rosie figyelsz!?
-ahh ugen persze bocsi csak elbambultam!
-akkor gyere megmutatom a szobadat!
Mikozben mentunk fel a hatalmas lepcson korbeneztem ez a haz valami eszmeletlen nagyon szep es rendezett mint egy rendmanias haza minden a helyen van es semmi nem poros !
-szoval ez lenne az majd kedved szerint berendezheted es can meg valami en dolgozom van amikor egeszen sokaig mivel mar 16 vagy gondolom nem kell felugyelet a masik van egy szobalanyom majd meg fogsz vele is ismerkedni nem sokara jon ő is és a szabalyok persze :
1.nincs parti a hazban
2.ne legyen rendetlenseg
3.takaritas felosztasa
4.nincs pasi a hazban es
5.sem alkohol sem drog!
6.a szobamba szigoruan tilos bemenned!
Erthető!?-nezett ram en meg csak el voltam képedve hogy most komolyan ezt nezi ki belolem meggondoltam magam lehet hogy gyönyörű a szeme es tokeletesek a fogai akkor is egy bunko paraszt meg hogy felugyelet chhh!???Nagy levegot vettem essss!. .........
-hát persze !-neztem ra bosszusan !
-akkor majd talalkozunk este most megyek dolgozni szia!
Lattam ahogy beult a ranger roverbe es elhajtott !Berendezkedtem vegre aztan szepen elmentem es lezuhanyoztam ram fert mar ahh annyira jol esett a forro viz egyebkent a szobam nagyon szep mar kiraktam a kepeimet a rajzokat szerintem tok jo nekem tetszik ertitek hat nem menő!?
Eppen jöttem kifele amikor Harry es egy sexy takaritoneninek oltozott cuki kb 20 eves lannyal az oldalan lattam ahogyan nevetgelnek!
-ahh Rosie szia hoztam kajat egyel ha ehes vagy a hutoben van ő pedig itt Emma akit reggel mondtam neked
-szia Emma vagyok Harry takaritonoje-nezett ram egy olyan kisribancugysemvehetedeltőlemnézéssel!Aztan hirtelwn Harryrw pilantott nem is feltűnő hogy ezek ketten már biztosan voltak egyutt ugy lerì a lany arcarol akar csak romantikus szar tini filmben amikor feltűnik egy regi ismeros !
-hat persze en meg Rosie örülök de ha nem haragszotok akkor en megyek holnap eleg koran kelek jó ejt !
-Varj a kulcsod az ajtonal lesz ma masoltam oket es jó ejt!
Aztan meg mielott elindult volna visszafordult es hirtelen egeszen közel kerult hozzam majd elkezdett suttogni
-egyebkent ez a nadrag eleg kicsi a fenekedre meg a vegen veletlenul fentebb csuszik!Aztan miutan lattam hogy elsetal es en kifujtam a levegot azt a nagyon sok levegot jesszus azt hiszem inkabb alszok mielott meg valami rosszra gondolnek hiszen ő mar 24 eves en meg csak 16 nem akarhat semmit sem tólem raadasul meg az anlany is idosebb nalam chch!
Ketelyek kozott elaludni szar dolog ha ti is voltatok mar igy adhatnatok tanacsokat !Remelem tetszett ha igen voteold vagy komizd pusziiii!kaaa!😚😚😙😚
YOU ARE READING
Utálatos!(harry styles fanfiction!)
FanfictionEgy nagy fekete-fehér ház mögött volt az életem!