He wanna try nd im willing

219 3 0
                                    

So august Carried mhee upstairs nd layed mhee down Next thing u know he was stripping mhee down nd keep kissing mhee making mhee Moan Loud as hell...I was like Trey songz bet the Neighbors know my name(Ahhh Lol but)Then he pulled out his stuff And Lord Was He Blessed Wit What he Got..Thank u lord need some like him..

Me:All i can do was Drop my mouth!!!

August:(Smile big)U Like what u see dont You

Me:(Playfully Roll my eyes)No I do Not Like what i see But Ik u like what you see.

August:Girl Stop Lying Ik u really do but i finna show u how to controll your smart ass mouth finna lay this pipe down.

Me:Boy boom show me if you bad talking about my mouth smart..

So august walk over get on top of nd Slide The Tip of his stuff in my causing mhee to moan nd i like it But he was Teasing mhee with it

ME:Omg August Anthony Alsina if you dont stop playing with me u aint getting nun for a whole week.

August:What ever girl I bet I do but im finna go in beast moade just had to make sure u was Ready for my Friend..

So he Finally instert me all the way which made mhee moan nd Dig my nails in his back cause it felt good asf  that nigga wasnt lying when he said he go have mhee on hush mode im go be doing alot for his ass he keep putting in work like this(Ahhh lol) so we been going At this making love for 2 1/2 hours..

Me:A-A-August Omg GO DEEPER

AUGUST:I GOT U(GOES DEEPER)

I COULD FEEL THAT OMG HE GO HAVE MY ASS TAP OUT HE WAS GOING DEEPER WHICH MADE ME SCREAM LOUDER

ME:(MOANING LOUD)A-A-A-A-A-AUGUST I CANT HOLD IN NO MORE BABY UGHHH

AUGUST:LET IT GO THEN BAE(KISSING ME)

SO I LET GO (CAME) ND SO DID HE ND HE FELL ON SIDE OF MHEE HAD ME SPEECH LESS..

August:Told had u ass speech less u aint go be having that smart mouth for long at all...

Me:I guess so big boy

August:Well Big boy hungry go cook sum(Laugh)

Me:Not funny Daddy(Laugh)But what u wont.

August:(New orleans Accent)SOME DIRTY RICE,FRIED COOK,MASH POTATOES THATS ALL MY LOVE.

ME:I GOT U BOO..

SO I THROW ON SOME SHORTS ND FORGOT I HAD TO RUN TO THE STORE ND I WAS GOING IN THE BOOTY SHORTS ND ALL CAUSE IM COMMING BCK.

ME:BAE I GOTTA RUN TO THE STORE

AUGUST:NO THE HELL U NOT LIKE THAT WITH THEM BOOTY SHORTS ON SHOWING YO AZZ OFF 2 OTHER NIGGA.(JOKING BUT FR) SO GO CHANGE PUT GYM SHORTS ON R SOMETHING,

ME:ARE U SERIOUS AUGUST(POUT)

AUGUST:(LAUGHING)VERY CUTE FACE BOO BUT IM DEAD ASS SERIOUS NOW COME ON IM HUNGRY..

ME:OK OK DANG

SO I CHANGE ND RAN TO THE STORE SO I WALK IN THE STORE ND WENT TO GO GET THE CHICKEN SO I GOT THE CHICKEN ND GOT IN LINE AS I WAS IN LINE SOME GIRL KEEP LOOKING AT MHEE STANK SO I GOT REAL BAD MOUTH SO I ASK

ME:UMM EXUSE MHEE IM I PRETTY OR U GOTTA A PROBLEM(LOOKING BACK CRAZY)

Girl:NAWL BUT I GOTTA A PROBLEM WITH YO HOE ASS UGLY ASS FRIEND

ME:PUMP YO RACHET ASS BRAKES BABY DONT TLK ABOUT MY GOD SISTER I WILL BEAT YO ASS FR FR BITCH U BETTER SHUT YO MOUTH FR FR....

GIRL:WELL TELL HER  SHE STOLE MY MANN FROM ME

ME:NAWL BABY SHE DIDNT STEAL SHE TOOK CAUSE U WASNT DOING YO JOB BUT LOOK NOT FINNA FUSE WITH U GIRL JUST KNOW IF MY SISTER SEE U IM GO MAKE SURE SHE SMASH ON SIGHT OK..

GIRL:YEA IGHT.

ME:BITCHES GOT THE NERVE

SO I PAY FOR THE CHICKEN ND LEAVE ND CALL MIA ON THE WAY

RING,RING,RING,RING

MIA:HEY SIS WATS UP WIT U

ME:(SOUND MAD)NOTHING JUST CAME FROM WALMART GETTING AUGUST BIG ASS SOMETHING TO EAT SO I CAN COOK GIRL.

MIA:WHY U SOUND MAD TIONNA

WHEN SHE SAID TIONNA IK SHE WAS FR FR

ME:MAN SO SOME BITCH AT WALMART KEEP LOOKING MHEE AT ME STUPID U KNOW ME SMART MOUTH ND AUGUST THINK HE GO CONTROL IT BUT SHE WAS LOOKING SO I ASKED HER IM A PRETTY TO HER OR DO SHE HAVE A PROMBLEM SHE WAS LIKE NAWL BUT I GOT ONE WITH  YO HOE AS UGLY FRIEND R SUM SHE ND I WAS LIKE HOLD ON PUMP UR RACHET ASS BRAKES ND I SNAP ON HER AS LONG STORY SHORT SHE WAS LIKE U STOLE HOMIE FROM HER I WAS LIKE NO BITCHES SHE TOOK HYME SHE MIGHT BE THE BITCH HE SAID THAT KEEP TRYING TO HOLLA BUT I HANDLE IT ND I TOLD HER WHEN U SEE HER SMASH ON SIGHT ....

MIA:HELL YEA BUT LET MHEE GO ME ND HOMIE FINNA WATCH A MOVIE

ME:OK BYE

SO the whole ride i was on the fone with mia nd i finally make it home nd walk in the house nd slam the door..

Me:Im bck august

august:Good cause i was worry nd hungry asf. But watz wrong with u ma

Me:Just had some lil fuse with this girl about my sister nd I told her see her again its smash on sight.

august:look i thought i change that Smart mouth by now

Me:For u I will try bae i promise but get out why I cook nd plung my fone up to the radio bae so i can listen to music music pleaseeee

august:Gotta give me 2 kisses first.

Me:Come hea my big baby

so i give hyme 2 and the last one was good but i stop it nd listen to my music nd sing nd cook it was a whole 1 hour nd i was done

August:I heard u sing u got it but the food done smart azz

Me:Yes sir it is(Fix his plate and Mine)

SO we sat at the table nd talk about if I was  having a baby with hyme nd wats will the names be nd stuff but when we got done we went bck up stairs nd went to sleep...

Im ln love wit AugustWhere stories live. Discover now