" Wei eton , Korea ni weii Korea weii eton ! Aku tak sangka kita sampai sini juga akhirnya aigoo GD oppa saranghaeyooooooo " jerit Adriana dengan volume yang sederhana yelah sekarang ni dekat Incheon Airport bruhhh . Negara orang lak tu . Lain lah Malaysia , jerit kuat pon tak pe tapi nanti ada lah mulut kepochi mengata aku kurang kasih sayang lah jakun lah gila lah . Malaysia ni , cuba positif sikit . Macam kau tak pernah jakun . Impossible .
" Wei ad , mati kau aku kerja kang . Kau ni dari nak naik flight asyik nak malukan aku je . Wei aku yg mulut murai ni pon tak de gini wei gua malu wei "
" Kau malu dapat kawan aku ton ? Kau tengok aku sekarang ? Ada kau nampak aku kesah ? "
" Jangan lambat . Check in hotel jom lagipon kau kata hotel kita depan YG Ent building kan ? Kau biar betul ad , aku tak caye ni huh huh huh huh "
Gedik lak eton ni . Tak de nya ikon kau tu nak keluar jumpa kau ton . Dok usah berangan macam dapat lak . Kau holiday dengan aku dah lah ton . Hareyy minah ni
SEOUL HOTEL
" annyeonghaseyo Park Min Haa imnida "
" annyeonghaseyo . Er miss can you speak english ? We're from Malaysia . Actually we're can't speak korean "
" Ouhh i see . So this your room keys 266 . I'll hope you enjoy with our service "
Kata minah korea itu lalu menunduk . Sopan sungguh senyuman manis tapi sayang , kalau aku namja dah lama ngorat dia tapi tak spesies along tu . Tu tahap gatal dia , mintak tumit kasut aku ni melayang je kat muka dia . Eton pon gedik nak crush dengan along . Minah ni taste spoil betul ..
******
" Eton ! "
Jerit Adriana . Bergema bilik hotel tu dengan jeritan Adriana .
" Nak apa setan jerit-jerit ? "
" Aku period weii "
Jeles terpancar muka Adriana yang panik tu . Nak guna apa ni ? Takkanlah kain oh gosh out of your mind ke ape ?
" Ape susah . Kau pegi beli lah "
" Kau tak membantu "
" Sekurangnya idea aku berguna suruh kau beli pad tu "
" Eton ikonic tak guna "
" ADRIANA !!!!!! "
Panas hati Eton jikalau dikatakan ikonic tak guna . Pantang betul dia . Ada pernah sekali tu , classmate dia kutuk Jinhwan tu pendek tak cukup zat mau tak eton berang dengan dua kali serang eton bagi . First eton baling botol air dia yang mahal tu terkena kepala budak tu sampai ternyanyuk doh lepastu dia membebel sepanjang 1 jam sampai lecturer masuk . Semua dalam kelas tu senyap . Gila nak menyampuk time eton tengah marah . Tapi syukur . Budak tu sampai sekarang tak berani dah nak buka mulut malah nak tegur eton pon tak berani . Nak minta maaf pon minta aku yang paskan surat tu . Mahu terburai gelak aku baca ayat dia . Sumpah jiwang sampai eton baling balik surat tu dekat dia . K stop kutuk eton . Eton hidup eton hidup . Time berjalan tengah nebess ni nak sedapkan hati memang kutuk eton salah satunya untuk hilangkan debaran ....
Adriana memasuki kedai yang sentiasa dibuka 24 jam , macam di Malaysia 7Eleven kan ? Sini ? Gua tak tahu . Gua pelancong terhormat je ...
" How's much ? "
" 1000 won "
" Kamsahamnida "
" Nae "
Ketika hendak keluar dari kedai 24jam tu , entah bagaimana Adriana terlepas pandang dengan terlepasnya pad terjatuh ditempat pejalan kaki itu .
Tiba-tiba , seorang lelaki ingin masuk kedalam kedai itu terbantut kerana terdapat sesuatu objek yang tidak sepatutnya harus dipegang oleh pihak lelaki . Dia mengambilnya dan menoleh kebelakang ..
" Hey girl , your pad "
Adriana menoleh kebelakang apabila terkejut padnya sudah pon berada ditangan seorang lelaki korea yang tidak dikenalinya . Dia meraba-raba jaketnya yang disimpan pad itu tadi . Aigoooooo mama help meeeeeeeee T.T
" ............. "
" Miss , your pad "
" Ha ? Ouh my pad . Sorry "
" By the way , you are not from here right ? Are you from ? "
" Andwaee , sorry sir . I'll must comeback to hotel right now "
Gelabah weii . Dah arr tengah malu sibuk pula tanya aku dari mana . Eton lah ni , bukan nak teman . Aigoo macam mana boleh jatuh ? Bala wei bala ...
Continuereading
YOU ARE READING
KPOP HUSBAND
Random" Hey girl , your pad " " .................. " SLOW UPDATE Tak pandai bersinopsis . Baca k baca vote sekali kehkehkeh . Date Writing ; Tuesday , 20 December 2016