" Greçeği öğrenmek bu kadar zor olmamalı, hayat bu kadar kısayken neden hep aynı olaylarla karşılaşıyor insan ? Düşünsene her sabah uyanıyorsun ve bir önceki günü tekrarlıyorsun, biz bu hayata esir olmuşuz da haberimiz yok. Hayat bu kadar basit olmamalı! "
Diye söyleniyordu Loya, sıkılmıştı her gün bir önceki günü tekrarlamaktan. Loya o kadar güzeldi ki o sarı saçları rüzgarda âhenkle dans ediyordu âdeta peki ya o mavi gözlerine ne demeli baktıkça bakası geliyordu insanın dolgun dudakları ve düzgün fiziğiyle mankenlere taş çıkarıyordu resmen çevresinde de fazlasıyla sevilen biri olmasına rağmen onun bir tarafı halâ eksikti.
Loya güne yine aynı piskolojiyle uyandı, ama bu gün onu öyle bir şey bekliyor ki belkide bu bakış açısından kurtulabilirdi. Sabah sporu için sahile indi ve hafi bir tempoyla koşmaya başladı bir süre sonra birşeyi farketti her sabah arkasından gelip onunla koşan Pars yaktu bu gün, Loya bir banka oturdu onu merak ediyordu ama aramak için bir bahane bulamıyordu kalktı ve koşmaya devam etti bu olay iki üç gündür tekrarlanıyordu Loya eve geldiğinde cesaretini toplayıp onu aradı fakat Pars telefona yanıt vermedi Loya şuphelenmeye başladı, bir süre sonra Parsın iş yerine gitmek için evden çıktı fakat Pars'ın bir iş görüşmesi için Yurt dışında olduğunu öğrendi." Aradan 1 hafta geçti ve Loya güne telefonuna gelen cağrıyla uyandı, Pars ona verdiği sözü tuttuğunu ve 10 dakikaya hazır olmasını söyledi"
Loya'ın ve Pars'ın kendilerinden başka kimsesleri olmamasına rağmen bu kadar başarılı olmalarının tek sebebi kendilerine olan güvenleri !
"İlk başta 2 iyi arkadaş olarak başlayan ilişkinin sevgili olma yolunda ilerliyor olması ikisinide heycanlandırıyordu bu gün hayallerin gerçek olmaması için hiçbir neden yoktu ikisininde tek bir hayali vardı evlendikleri andan itibaren her günü son günleri gibi yaşamak"
Ama bu günkü süpriz evlenme teklifi için çok erkendi Parsın Loyaya verdiği söz ona bu günü bir önceki günden farklı yaşatmaktı. Pars kapnın önünde onun aşağı inmesini bekliyordu, sonunda Loya aşağı indi Pars centilmen bir şekilde kapısını açtı ve yola koyuldular...
Loya yol boyu nereye gideceklerini sorsa da Pars'ın ağzında laf alamadı, Loya dışardaki manzara karşısında gözlerine inanamıyordu her taraf bem beyaz karla kaplıydı ve sonunda Parsın dağ evinde vardılar. Arabadan inip içeri girdiler Pars şömineyi yapkmak için odun almaya gittiğinde Loya evdeki huzuru hissediyordu içinde, Pars sömineyi yaktıktan sonra söminrnin önüne oturdular ve saatlerce yanan ateşi izlediler Loya parsın omuzuna yaslanmıştı ve orada uyuya kaldı...
Aradan 2 saat geçtikten sonra Pars Loya'yı uyandırdı ve beraber soğuk ve karlı ormanın derinliklerine doğru yürümeye başladıla artık sevgili sayılırlardı ortam çok romantikti Pars Loyanın önüne geçti ve gözlerinin içine baktı bir iki saniye sonra ansızdan yapıştı dudaklarına bu anın bitmesini istemiyordu ikiside...
Bu romantik ân'ın ardından eve geri döndüler ve birşeyler yediler saat ikiydi günün bitmesine daha çok vardı. Loya içi bu günün bir oncekinde farklı olduğu gözlerinden okunuyordu bu günün bitmesini istemiyordu ikiside...
Sonra tekrardan dışarı çıktılar ama hava çok soğuktu kar topu oynamaya başladılar Pars Loyayı kucağına alıp dönmeye başladı ve bir anda yere düştüler Pars Loyanın üzerindeydi ve yeniden ufacık bir buse kondurdu dudağına...
"Pars kaslı kollarıyla Loyayı yerden kaldırıp kucağına aldı ve içeri geçtiler. Göz göze geldikleri ana tekrardan aşık oluyorlardı birbirine, bu günden sonra hayat onlar için yeniden başlayacak.
Güzel geçen günün ardından Pars Loyayı evine braktı ve kendi evine doğru yola koyuldu..."Ertesi gün Loya sabah sopruna çıkmıştı Pars eskisi gibi arkasından koşarak onu yakaladı ve beraber spor yaptıktan sonra ikiside işe gitmek içn hazırlanmaya gittiler.
"Pars kimsesi olmamasına rağmen tek başına kurduğu " Pars Holding " sayesinde birçok kişiye örnek olmuş çok başarılı ve yakışıklı bir iş adamı,
Loya ise ünlü bir modacı kendi çizimleriyle kendi markası olan " Paloya " kurup çok buyuk bir başarı elde etmiş ve bir çok kişiye özel ders vererek yeni tasarımcılar kazanmayı hedefleyen çok başarılı bir kadın ."Loya kış kreasyonu için hazırladığı çizimleri ekibiyle paylasır tüm ekip çok etkilenir özellikle NEFES adlı çalışması herkesi büyüler...
Loya odasına çekilir ve eline alır kalem kağdı ve başlar çizmeye Parsın dağ evindeki manzaradan esinlenip çizdiği Nefes adlı çalışmasının bu kadar beğenilmesi onu fazasıyla mutlu etmişti Pars ona ilham veriyordu.