masum gulumseme

17 3 0
                                    

Başladı başladı kaç gündür çalıştığım masatenisi turnuvası başladı ne yapmalıydım arkadaşlarımın yanındamı dursaydım yoksa hocamın yanındamı hemen geçtim kenara arkadaşlarım oynamaya başladılar sıra bana geldi heme elime raketi alarak oynadım heycan vardı takımı yendik daha sonra bir iki takımla daha oynadık enson oynayan ben olduğum içi bekliyordum baktım bir masa boşaldı sıkılmıştım bu yüzden hemen raketi elime alarak duvara doğru atıp vuruyordum tam havalandı arkamdan biri topu tutu hemen arkama baktım, bir çocuk önce irkildim,topu alıp masaya geçti "aklımdan demeki benimle oynamak istiyor " diyerek bende masanın diyer ucuna geçtim hocamız orda olmadığımı bile farketmedi topu atı oynamaya başladım biraz kötü oynuyordu çaktım topu yanından fırladı sevindim kazanmama ama o kimdi gözümün içine baktı hakem anosla beni çardı hızlıca rakibimin karşısına geçtim oynadık terlemiştim mola verdim. Arkadaşım bana bakarak " sultan bi çocuk sen oynarken sana bakıp duruyordu onun kim olduğunu biliyormusun " dedi onun olduğunu anladım .
O tarafa baktım göremedim" bilmiyorum" dedim.
İşte finale geldik takım başkanı bendim oyunu başlatım hocamız erkek takımla oynuycağımızı söyledi üzüldüm çünkü erkekler sert oynuyor arkadaşlarımsa yavaş. Oyunda takım başkanları en son oynuyordu bu yüzden en sonda duruyordum (masa tenisi maçlarında başlamadan önce saol denerek karşı takımlar el sıkışır) herkez el sıkışıyordu sıra bana geldi takım başkanları sıkıştı işte oydu

205 kelime
Puan vermeyi unutnayın:)

                 

Kimliğini Bilmedim ŞahısHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin