Poznáte ten pocit. So širokým úsmevom, ktorý vám trhá kútiky úst
si vykračujete mestom. Deň predtým bola poľadovica a ešte deň
predchádzajúci slnečno. A na začiatku sneh. Akcia viedla k reakcii a preto...
"Oh shit!" stihol som si ponadávať a následne si natĺcť svoj miliónový zadok.
Musím si zaklopkať na na drevo... Ták, nikto tu našťastie nebol.
Počkať! Jedna strana, druhá strana? Čisté.
"Hi, hi, hi" Bleskovo som sa otočil za chrbát a zbadal nejaké dievča. Rukou sa snažila zadržiavať chichot avšak neúspešne.
"Héj! Je tu niečo vtipné?" spýtal som sa. Zložila si z hlavy čiapku a hodila mi ju priamo do tváre.
"Čo?-" To dievča naozaj nie je v poriadku.
"Nesmieš sa do mňa zamilovať, Edward!" s krikom sa otočila na päte a už upaľovala preč.
Fanúšička, rozhodne.
Taká, ktorá si myslí, že budem otcom jej detí. Ešteže je preč!
Mohla po mne aj skočit, kusnúť ma... A... a... a... Dostal by som besnotu,
vykrvácal na smrť a chcel by som zjesť aj Zayna, Louiho mrkvový šalát
a Liamov zdravý shake a... Stop! Na hororové scenáre si bol vždy expert, Harold.
Doma ma neprekvapivo prekvapil smrad linúci sa Z Niallových ponožiek.
Zapozeral som sa bližšie a:„Oh no, not your lucky socks again!“
So zapchatým nosom a sprejom som sa posadil do bezpečnej vzdialenosti od jeho kresla.
„Ale keď ja rád moje írske ponožky!“ smutne si dupol nohou a nahodil
pohľad umierajúceho šteniatka.
„Nialler,“ bratsky som ho chitil za rameno,„Nemôžeš nosiť jedny ponožky vyše troch týždňov. Mysli na nás, na mňa. A čo kvety?“ rozhodil
som bezmocne rukami. Uprel pohľad vpravo na uhynutú papraď.
„Živé bytosti, pamätáš?“ A vraj by ani muche neublížil, pche!
„Daddy!“ Nemuseli sme dlho čakať. Náš Liam vybavený ako český žandár (nič v zlom len sa mi to tam hodilo :D) so štipcom na prádlo na nose a kovovými klieštikmi v rukách. Tie zas boli starostlivo ukryté pod chňapkami na hrnce. Sexy asistant alá Zayn s košom sa rýchlo ponáhľal a spoločnými silami boli ponožky pripravené na očistu v práčke.
Toľko z nášho domu.