PERSPECTIVA LUI MARINETTEOra de chimie a fost foarte plictisitoare: mă doare capul de la atâtea ingrediente chimice şi avertismente: "Să nu incercati asta acasă!" "Să aveti mereu mănuşi din plastic când faceti experimentul!". Şi multe altele până la sfârşitul orelor.
L-am văzut pe Adrien stând de vorbă cu Chloe (chestia ciudată e că nu stiu ce ar putea discuta cu o fiţoasă ca Chloe!) dar imediat după a venit spre mine. Aveam mari emoţii - oare ce vrea să vorbească cu mine?
- Hei, Marinette.
- Ăă... Buna Adrien, spun încercând să zambesc.
- Ai vrea să vii la o petrecere maine? E weekend, deci... Să-mi trimiti un mesaj daca poti veni.
- O... ok...
Nu ştiam ce să mai zic: Adrien m-a invitat la o petrecere! Nu-mi vine să cred! O aud pe Tikky mişcându-se şi fug repede la toaletă. Nu trebuie să mă vadă nimeni cu ea!
M (Marinette): Ce vrei? Nu mai face gălăgie... Cineva te putea auzi! Nu vreau să mă priveasca toti ciudat...
T (Tikky): Dar nu ai vazut? Adrien te-a invitat pe tine la o petrecere. Nu ti se pare suuuper?
M: Da, da... Dar poate a invitat toată clasa! Inclusiv Chloe, pe care o urăsc.
T: Nu te panica. Bucură-te.
Am ascultat sfatul lui Tikky. Am fost veselă toată ziua. M-am bucurat enorm! Mă gândeam in continuu cu ce sa ma îmbrac, cu ce lip gloss să mă dau... Trebuie sa fie perfect. Sper, daca va fi si Chloe acolo, că îngâmfata nu va strica tot!
Va place? Voi posta in curand următorul capitol 😃😄
CITEȘTI
I. Aventurile Buburuzei si ale lui Motan Noir
FanfictionCred că ştiţi deja începutul poveştii Miraculous, dar haideți să aflaţi şi continuarea! 🐞