PERSPECTIVA LUI MARINETTEMi-am ales repede ceva de îmbrăcat, mi-am ales lip gloss-ul preferat (cel cu aromă de căpşuni) şi geanta, in care se afla Tikky. In caz de vreo urgentă, Tikky trebuie să fie cu mine!
Am plecat înspre casa lui Adrien. Aveam emoţii foarte mari - dacă intru in panica si nu mai stiu ce sa fac? - daca mă transform în caz de urgenta in Buburuză de faţă cu toată lumea?
Casa lui Adrien este foarte mare, aş numi-o vilă. Porţile s-au deschis si am trecut pe lângă grădina imensă. Am intrat in casă. Erau toţi colegii in clasa mea: inclusiv nesuferita de Chloe! L-am salutat pe Adrien:
M: Hei... Super petrecere!
A (Adrien): Ma bucur ca ai venit, chiar dacă nu mi-ai mai dat SMS!
Stai...ce ? Uitasem complet că trebuia să-i dau un mesaj...
Am intalnit-o pe Alia care se certa cu... Chloe!
Al (Alia): Îngâmfato! Graso! Nesuferito! Tu mi-ai spart telefonul!
C (Chloe): Oh, nu fii prostuta! Iti pot lua unul nou, dragă! Telefonul acela costa cat jumatate din alocatia mea pe săptămână.
Al: Dar aveam poze, filmuleţe, aplicatii, de toate pe el! Acum nici nu se mai deschide! Te urăsc!
Am fugit după Alia, care era furioasă.
M: Nu fii tristă. A zis că iti cumpara unul nou. Las-o dracului in pace măcar în noaptea asta! Rezolvăm maine. Acum hai sa ne bucurăm de petrecere. Hai sa luam niste pizza caldă si suc.
Al: Poate ai dreptate...
Chiar am avut. Eu si Alia am petrecut toată seara. Ne-am distrat pe cinste, chiar si cu Chloe, care ne critica mereu.
M-am simţit bine in preajma ta, Adrien.
CITEȘTI
I. Aventurile Buburuzei si ale lui Motan Noir
FanfictionCred că ştiţi deja începutul poveştii Miraculous, dar haideți să aflaţi şi continuarea! 🐞